Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

A26l74e55n77a 95O13u96z56k42á

15. 8. 2013 20:08

Překrásná díla.. :) jen si dovolím poznamenat, že machr je ten, kdo to stvořil, ale i ten, kdo má dar to tak vidět a zprostředkovat.. :)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^

(Výborné všechny a některé báječné!)

0 0
možnosti
Foto

N48e21l96a 14P19a65l28o28v44á

14. 7. 2013 19:57

Jak je možné, že u nás jsou kopřivy škaredé, našedlé, zubaté, ježaté a otravné...a pár kilometrů:-) na severovýchod se mění na nádherné, ušlechtilé  květiny, srovnatelné s orchideami a kaméliemi?;-D

Už si připadám jako kolovrátek, ale napsat to musím - nádherné, dechberoucí fotky. Dík za pěknou chvilku, kterou jsem nad nimi strávila.V

0 0
možnosti
Foto

Tak jste si opravdu ty fotky nechala na víkend :-):-):-)

Díky za příznivý komentář, jsem rád, že prohlížení fotek pro Vás byla pěkná chvilka

0 0
možnosti
Foto

Je, Marku :-). A tys to všem moc pěkně ukázal!

2 0
možnosti
Foto

Ano, je, souhlas.

Jsem rád, Lenko, že se aspoň s tebou nemusím hádat o to, kdo je ten skutečný machr :-);-D:-)

0 0
možnosti
Foto

J23a86n19a 10M18a43j54o55v82á

12. 7. 2013 23:42

Ty fotky působí tak křehce...jakoby tiše přišly a na chvilku se zastavily...a zase jdou dál...díky.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za křehký a tichý komentář. Na chvilku jste přišla, zastavila se... Díky :-)

0 0
možnosti

nene, Vy jste machr! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-):-):-) Ále... už jsem to několikrát vysvětloval níže v diskusi, že je to jinak. Nojo, pěkně jsem si naběhl ;-D

0 0
možnosti
Foto

Až budu někdy zase pod otevřeným nebem klopýtat, rád předám Váš povzdech a srdcátka i vtyčené palce. Ale možná se ani nemusím stavět do role prostředníka, třeba mi to vůbec nepřísluší :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak, jako si lidi koupí šlehačku, jahody, kus krkovice na řízky a zákusky, aby se měli o víkendu dobře, já si nechávám na vylepšení soboty a neděle Váš blog.:-)

Fakt jsem se (zatím) vydržela nepodívat - ale dalo mně to práci!:-)

Těším se na fotky... a současně se těším z těšení.:-))

1 0
možnosti
Foto

Těším se z Vašeho těšení

A dík za připomenutí, ještě musím skočit do obchodu pro šlehačku a zákusky (ostatní už máme doma na skladě ;-D)

0 0
možnosti
Foto

Dvakrát jsem odpověděl na tento příspěvek a dvakrát odpověď zmizela. Asi jsem odpovídal špatně ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ten nahore tvori i skrze Vas... Proto nijak nepokulhavate, je to dokonale. R^

0 0
možnosti
Foto

;-DTo je hrůza, furt musím oponovat ;-D

Ludvíku, děkuji za přátelský vzkaz a mírně oponuji: vím dobře, že pokulhávám...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 23,58
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy