Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta poloha z Kámasútry, bleskurychle zachycená z vikýře...to je přímo skvělá momentka ;)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ ty fotografie jsou " magnetické", přitáhnou a ...drží Najednou je člověk v jiném světě. Výborný relax. Děkuji

0 0
možnosti
Foto

Jejda, pokud je to relax, tak to mě těší, díky!

0 0
možnosti
JH

Marku, pěkně se tu lesknete :-)

Děkuji Vám za povzbuzování...

0 0
možnosti
Foto

Jarmilo, raději mě nechvalte, abych se tady náhodou potom "hezky" nenaparoval :-):-)

Vaše fotky jsou velice inspirativní, originální...

0 0
možnosti
Foto

Spolu s tou paní z Rychlých šípů musím konstatovat:

"Jak si ty odlesky hezky tiše hrají" R^

A ještě praktická rada - pokud se Vám neurodily bouřky, tak to bude nejspíš tím, že jste zapomněl zasít vítr. :-)

1 0
možnosti
Foto

To bude asi ono! Vítr neseju (a v hlíně nereju) ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky. Nejvíce se mi líbí první dvě.

0 0
možnosti
Foto

PírkoR^, u Vás je vše originál:-)

0 0
možnosti
Foto

To pírko se směje... :-)

1 0
možnosti
Foto

Marku jsem naprosto oslněn.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, za to můžou ty odlesky :-)

0 0
možnosti
JH

Marku, technicky jsem úplně mimo, ale líbí. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Josefe, já jsem technický mimoň, ale některé hračičiky, jako třeba staré objektivy, mě docela baví. Dík za zastavení a slůvko :-)

0 0
možnosti
Foto

V79í74t 34H56a80s55s24a93n

13. 3. 2015 14:18

Marku, u všech fotek mě zaujaly zajímavé bokehy.., ale ten blesk nakonec je prostě impozantní a doslova mě při pohledu na něj zamrazilo v zádech!R^

0 0
možnosti
FF

Bublifuky, dvě těhotné komínky, Rusalčino jezírko a kořenový systém na závěr....prostě nádhera!

3 0
možnosti
Foto

(tak kořenový systém mě nenapadnul...Febio;-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 23,18
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy