Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prostě, nádhera... Co víc dodat, Marku? :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Marku , ten vikýř musí bejt kouzelnej, nebo ten, jež kouká do hledáčku prostě umí zachytit krásné okamžiky. Na kouzla nevěřím.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)Váš vikýř už je známé místo, z ktrého umíte fotozázraky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Umím toho hrozně málo a stále se učím, ale ten vikýř je fantastický...

Dík, Jaromíre :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku...na ranní slunce srpes...ale ten jeho odlesk na prchající veverce z druhé fotky...parádní momentka R^

2 0
možnosti
Foto

Jo, srpes může klidně i v srpnu ;-D A dík za odezvu na veverčí zrzku :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ jako vždy nádhera, nikdy se mi toto téma neomrzí. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky :-), ani mně se vikýř ještě stále neomrzel a tajně doufám, že mi nadšení i nadále vydrží.

0 0
možnosti
Foto

R^To je třída. Marku, dostal jste mě hned tou první fotkou:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě dostala ta hrdlička, jak si tam přicupitala :-)

1 0
možnosti

Umelecke videni na vysoke urovni, tvorive, napadite. Opet mi je ale lito ze nemuzeme na iDnes strankach videt vetsi rozmery fotografii, to by bylo jeste pusobivejsi R^

0 0
možnosti
Foto

Amande, Vám R^ za toho rysa. Zvlášť ta fotka ve skoku s otevřenou tlamičkou:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná kaluž... takové kočičí oko :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za to přirovnání :-)

0 0
možnosti
Foto

Veverka Čiperka je kouzelná a zelená duha;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Veverka mi fakt udělala radost. Moc děkuji za příznivé slovo :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS