Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jedním slovem NÁDHERA! R^

0 0
možnosti
AEA

Marku, hezky carujes (kouzlis) z toho Tveho vykire... R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, slov tak zkušeného fotografa si velice vážím R^

0 0
možnosti
Foto

Slušná fotografická práce, kouzelné proměny a ty mraky!

Už jsem se lekl, že u Olomouce vyrostla sopka (to je moje rodná hrouda, však určitě znáte Václava nebo Jana nebo jste znal mámu), na jiné fotce zaze jakoby kroužící ohromné tornádo.

1 0
možnosti
Foto

Ještě dotaz, která že je to obec o Olomouce s tím kostelem?

0 0
možnosti
Foto

Vaše Proměny jsou jedno velké potěšení.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, zatím mě to stále těší, lézt denně na půdu a trápit fotoaparát, ale občas už musím překovánat lenost :-):-):-)

0 0
možnosti
JH

To snad není pravda. Vy jste chodící Chvalozpěv. Radostný žalmista s fotoaparátem na místo citery... V Jste kanón, co udává kánon... tak díky, je to moc pěkné.

1 0
možnosti
Foto

Jarmilo, díky, chvalozpěv jste napsala Vy. Až se stydím, vždyť dělám jen takové obyčejné věci, že šplhám po žebříku do vikýře a mačkám spoušť na canónu (Hotová spoušť! :-))

0 0
možnosti
AS

Nemám slov. To je úplná výstava v Národní Galerii. Zádná superlativa, která znám, mi nestačí.R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jen listy z fotografického deníku... :-)

Díky!

0 0
možnosti
Foto

já snad zkusím ten můj taky otevřít:-)supr Marku

1 0
možnosti
Foto

Jo, otevření vikýře vřele doporučuji :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 22,22
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy