Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Dostavam se k pocitaci po dlouhe dobe az ted a ouha, minula jsem listonose s naruci plnou tolika krasnych barev a objektu. Krasne mi ty vase fotografie pohladily dneska na dusi. Cekala jsem vykyr, ale v listech to proste umite. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Alexandro :-) Jen mi bylo líto, že ve fotomatiné není Váš blog. Ale co naděláme, když je tam u vás právě jaro :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, velice si téhle reakce cením, Pavle

0 0
možnosti
Foto

Vaše nádherné obrázky vždy promluvíR^

Jakoby podzim byl párový

co léto nestihlo

podzim na listech nám sdělí:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Mám radost taky z dopovězení tématu básně, děkuji :-)

0 0
možnosti
JH

J24o13s84e31f 48H45e44j78n91a

14. 10. 2015 13:28

Marku:

zimě list

je zaplacenou daní...

tleskám....:-)

2 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji! Cením si setkání přes internetové linky, v poslední době hodně vzácné. Měj se moc hezky, přeji ti pohodu  a pevné zdraví.

Bohužel, diskuse na Lidovkách se vůbec nelepší.

0 0
možnosti
DS

Jak to, Marku, že zatímco my se utápíme v šedi, mlze a vlhku, Vy dokážete vyzobat tolik barev, kontrastů a hřejivých odstínů, že se člověk cítí téměř provinile? Vážně krása krásovatáR^

1 0
možnosti
Foto

Ani vlastně nevím... Hledám barvy a snažím se je vystihnout. Řada fotek je z deštivého dne. I když další zas z večera prozářeného zapadajícím sluncem, jako třeba ta sýkorka.

Moc díky za milou odezvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je pastva pro oči. R^

1 0
možnosti
Foto

Pokud je to tak, jsem opravdu moc rád :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, moc se mi to líbí. DěkujiR^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo, děkuji za Vaši odezvu. Jsem opravdu rád, že se Vám moje "nejapnosti" líbí :-)

0 0
možnosti
MJ

Mně se také moc líbí ta se sýkorkou... nádherná.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za odezvu :-)

0 0
možnosti
TG
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,16
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy