Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, potěšil jste mě.:-))

1 0
možnosti
Foto

Soňo, toho si moc vážím, mám radost :-)

0 0
možnosti
PK

No , pěkné i s tou poezií i když nejsem jejím příznivcem:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji za zastavení, vážím si toho a přeji stálou radost z focení

0 0
možnosti
Foto

Ze všech krásných fotografií jsem se už radovala po částech, ale pěkně uspořádané a obklopené veršem, to je pohlazení na duši. A Skácela mám moc ráda, na kom z nás nenechal svou stopu ?

Líbilo se mi tady.

1 0
možnosti
Foto

Jiřino, díky! :-) Určitě na nás (na mnohých) zanechal stopu Jan Skácel a řada dalších. Taky mě velice inspirovali "zpívající básníci", přesněji řečeno někteří folkaři, čeští i zahraniční (určitě ne všichni a každý z nich jinak). Nejsem systematický čtenář poezie, ale čas od času mě něco zachytí silněji. Třeba od středoškolských dob jsem měl rád Petra Skarlanta a trvá to dodnes... To jen tak namátkou.

Jsem moc rád, že se Vám zde líbilo

0 0
možnosti
PK

Mel jste pravdu Marku, ze to bude jeste dlouho trvat. Nakolik jsou vase fotografie krasne ma to v sobe velice malo ze stare ceske krajiny, kterou muzete videt na obrazech Antonina Slavicka a jeho vrstevniku.

Jak jste napsal, staci prejet z Rakouska na Moravu nebo do Cech. Jeli jsme pred patnacti lety z Frankfurtu pres Drazdany do severnich Cech. Prejezd z byvaleho zapadniho Nemecka do vychodniho byl jeste velice viditelny

1 0
možnosti
Foto

Velice děkuji za zastavení a vlídná slova. Rád Vám dám za pravdu ve všem co píšete. Včetně těch přejezdů "Východ" - "Západ". Šokoval mě kdysi markantní rozdíl v chování řidičů na území bývalého východního a západního Německa a možná to naznačuje, že těch "zdevastovaných krajin" (v symbolickém smyslu) je více.

0 0
možnosti
Foto

Marku, kdepak ty vikýřovky. Prostě nádherné rozhledy do krajinyR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to je pravda, výhledy do krajiny mě fascinují. Tady je to tak skoro půl napůl, i když vikýřovek je možná o něco malinko míň.

0 0
možnosti
JH

Marku, do fotek ti dávno nekecém, poezie mi přišla trochu skácelovská. Vzpomněl jsemsi na tebe včera, když jse snad po desáté koukl na nádherné Jasného "Rodáky". To je pro mne skoro umělecký zázrak. Včetně nádherné kamery. Jo a poznámka na okraj: mne neotrávil soudruh Čech, ale pavlač... Ale to už se mi nechce řešit.R^R^

3 0
možnosti
Foto

Josefe, souhlas. Jsou věci, které není třeba dál řešit.

Velice si vážím tvé odezvy na (zlomkovitou) poezii a fotografie. Analogie by se daly jistě najít nejenom u psaní, ale též u obrazů. To zkrátka tak je. Nikdo nežijeme v kulturním vákuu a objev souvislostí s jinými autory je zcela namístě. Co rád přiznám, je inspirace obrazovou kulturou filmů, tu vnímám odedávna. Myslím speciálně na české filmy, ale nejenom. Úžasně pracovali s obrazem například Tarkovskij, Bergman, Wajda, Fellini, Visconti, Pasolini... "Rodáky" jsem si včera nenechal ujít. Kamera je v nich skvělá. To je film, jehož zhlédnutí nevynechám, když je možnost.

0 0
možnosti
Foto

Marku určitě karma :-)

2 0
možnosti
Foto

ty černobílé fotkyR^R^R^:-):-):-)báječný.

1 0
možnosti
AS

Krasne rozjimani. Tak nejak se na tu zimu i dalo chvilkove zapomenout. Dekuji R^V

2 0
možnosti
Foto

Zato léto tam u vás teď asi musí být pěkné... Zdravím do dalekých krajů :-):-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS