Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To kéžby bylo... Byl bych opravdu rád :-)

Děkuji Vám za zastavení, přeji hezké předsváteční a sváteční dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Kouzelné R^ Jsem ráda, že jsem se v zanedbatelném počtu pochybných pokusů také zúčastnila :-)

2 0
možnosti
AS

Nadherne zavzpominani. Bylo to skvele, jsem rada, ze muzeme vzpominat na tolik krasnych blogu.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to kus hezkých vzpomínek a řada fotoblogerů na tom skvěle zapracovala.

Vám patří velký dík za organizaci a hlavě za duši, kterou jste všemu dění vtiskla R^R^R^R^R^R^R^ Je mi velkou ctí :-)V:-)

1 0
možnosti
Foto

J58a34n17a 65M71a26j68o79v78á

13. 12. 2015 20:27

To je moc hezké podívání, děkuji, Marku.R^

(konec Fotomatiné mne mrzí, ale...je fajn, že bylo).

1 0
možnosti
Foto

Ano, je fajn, že bylo! :-)

Dík za nakouknutí a přeji hezký večer, Jano :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Marku, Vaše fotky se prostě neokoukají, díky moc.:-)

3 0
možnosti
Foto

Soňo, Vaše zastavení mě vždy potěší, děkuji :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné a zajímavé, jako vždyR^ Klid a pohodu přeji i já vám;-)

3 0
možnosti
Foto

vše R^ale březen 13 pointilismus, prosinec 13 Wau!!!, nádherná černobílá kristova koruna, říjen 14 baroko a červenec 15.V.. ale jak píšu ... krása, že se to nedá vstřebat.... všeR^ moc zdravím:-) a ono nějak bude;-)

3 0
možnosti
Foto

Díky!!! Určitě nějak bude :-);-):-) Nepřestávám fotit a účastnit se dění na blogu, i když sporadicky :-)

0 0
možnosti
Foto

R^moc hezký shrnutí...no něco končí a třeba něco zase začne.

2 0
možnosti
Foto

Ano, určitě, tak to většinou bývá. Dík za zastavení, Jaromíre :-)

0 0
možnosti
Foto

J64a31n 40P41r66a13ž65á20k

13. 12. 2015 13:56

R^Krásné fotky, Marku, díky za ně:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Paráda. Můžeme vždycky 13. dělat neoficiální fotící srazy na blogu.;-)

3 0
možnosti
Foto

:-) Díky, to je zajímavý návrh. Klidně to může být neoficiální, jen by se dodržel zvyk dát do závorky za názvem blogu slovo fotomatiné jako dosud.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1003
  • Celková karma 20,90
  • Průměrná čtenost 1191x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy