Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, hezká reportáž ze skla:-)

1 0
možnosti
Foto

Velmi zajímavé snímkyR^R^. Moc hezké ...

1 0
možnosti

Za pecí a před pikolou ... moc hezké fotky R^ ... a děkuji moc, Marku .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, taky ti děkuji za tohle zdařilé spiknutí. A máš skvělé fotky, moc se mi líbí R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^když jsem byl na exkurezi v harachovských sklárnách, nějuvíc jsem jim záviděl, že mohou při práci pít pivo...a to ještě z vlastního pivovaru:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, některé skláře jsem podezíral, že právě kvůli tomu pivu v práci se jim jejich povolání tak líbí ;-D

0 0
možnosti
Foto

J75a39n74a 74M92a87j21o15v83á

12. 3. 2016 14:43

Krása...R^R^.

Ve které sklárně jste to fotili?

1 0
možnosti
Foto

Dík! :-)

Je to malá huť, ale moc šikovní skláři (http://www.glassmuller.com/main-cz.html)

0 0
možnosti

Pěkně jste se s Michalem doplnili:-)R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Přímo zákeřně jsme se smluvili ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, kdybych mohla na karmě držet palec, tak by to trvalo hodně dlouho.;-D:-)R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

R^Hezký sklářsko - blogerský komplot:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Šeredně jsme se s Michalem spikli! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, Marku! Už se mi po Vas stýskalo...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Šárko, moc děkuji! Mně se stýská po partě zdejších fotoblogerů a jejich věrných komentátorů, jen se mi stává, že ne vždy stíhám :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,01
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy