Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ještěže sis cvaklnul :-)

1 0
možnosti

Že by pocta panu Sudkovi?:-)

1 0
možnosti
Foto

Toho nejem hoden, ale mám k panu Sudkovi velkou úctu

0 0
možnosti
Foto

Míváte krásná okna.....

Tato mi připomněly Vaše skvělé vitráže.....

Kdo umí, umí...atd.

A já jenom sedím a koukám....děkuju za fantazii R^

1 0
možnosti
Foto

Jenom tak koukám a občas si cvaknu. Každé ráno je fantastické :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle jsou nádherný ranní vokna. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mám raději tahle vokna, než nějaké "auslágy" po bujarém večerním pitném režimu ;-D Dědci už tolik riskovat nemůžou... ;-D

0 0
možnosti
Foto

BombaR^ ... kde se dá sehnat takový vokno?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kouknu na internetu, kdo je nabízí... :-)

1 0
možnosti

Moc krásné "obrazy". Nádherně barevné s krásnou "náladou". A "bezbarvé" jsou půvabné.

Díky za tento fotoblog!:-))

1 0
možnosti
Foto

Také děkuji - za tak příznivou odezvu :-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^ i obyčejné okno je krásné a zapojuje buňky mozkové, díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

To obyčejné okno má cosi v sobě... asi, že je otočené na východ ;-D

Díky!

0 0
možnosti

Tak trochu jiná vitráž. Sklo je Ti, Marku, naprosto oddané. Paráda!

.

Dnes se mi do nálady nejvíc trefila fotka s komínem.

2 0
možnosti
Foto

Michale, příště se Ti trefím do dne se skvělou náladou, jsem si tím jistý...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 21,04
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy