Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poděkování za ohlasy. Milí přátelé, byl jsem pár dnů na cestách, mimo dosah internetu. Proto jsem na vaše vzkazy nestačil reagovat. Moc děkuji za všechny

0 0
možnosti
JV

Opravdu nádherné fotografie. Dlouho jsem tolik krásy neviděla.

1 0
možnosti
PM

Moc krásné!! Nádherné!!!! Díky

1 0
možnosti
Foto

J52a75n47a 69M19a17j40o88v51á

12. 1. 2017 18:53

Marku, Vaše fotky jsou kouzelné, moc díky, že se dělíte :-)R^

1 0
možnosti

Dana Šumová = BLANKA z lidovek BB - pochopitelně. ;-)

1 0
možnosti

Marku, ráda si prohlížím Vaše fotky, některé už jsem zaznamenala loni, ale zase se Vám povedlo mě překvapit. Ta kaple sv. Rocha z května 2016 - nádherný úhel pohledu. A vyšlo i světlo. Víte, že jste mě přiměl hledat, kdo je autor. Teď nemyslím Annu Lichtenštejnovou, která ji zadala jako investor, ale je škoda, že jsem se nikde nedopátrala architekta, anebo stavební dílny. Moc se mi líbí její čisté, jen mírně zdobné linie - prostě tak akorát - jak je vidíte hlavně Vy. Zdravím a ráda karmuji.:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc zdravím, Dano a děkuji za postřehy ke kapli. Taky jsem pátral, kdo by mohl být autorem - stavitelem, ale zatím jsem nenašel jméno. Ani když se kaple koncem 90. let restaurovala, neobjevily se zmínky o autorství. Je možné se domnívat, že se jednalo o domácí stavitele poučené italskou architekturou. Pozdně renesanční výzdoba uvnitř kaple zase vypadá, že se na ní mohli podílet italští umělci. Zejména na dekorativní výmalbě, která je půvabná

0 0
možnosti
Foto

R^řekl bych...noblesní:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, kdybych tak uměl noblesně poděkovat, jak hospodský z restaurace Pod zvonicí, jemuž všichni říkali Toníček (bylo to kdysi dávno v jednom malém městě). Při placení útraty říkával: "Děkuji uctivě, děkuji zdvořile, děkuji mockrát" :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS