Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, pěkná, zajímavé silně procítěné, chlácholivé a uklidňující.:-)

0 0
možnosti

Marku, Vy opravdu víte, čím potěšit. Kombinace humoru, krásy a poezie - a nemluvím jen o přímém slova smyslu, všechny tři atributy vidím u každého z nich. Posílám ještě krásný, dnes už unikátní snímek Smetanovy písně Má hvězda: http://jdem.cz/cydb76, v podání Jarmily Novotné tak, jak ztvárnila okamžiky, kdy nacistická zvůle umlčuje rodinu i velký hlas. Je to scéna z protiválečného filmu "The Search" (Poznamenaní) Freda Zinnemanna. Ivan Jandl, představitel jejího syna, v tomto filmu obdržel za svou roli dětského Oscara. Zdá se mi, jakoby se opět začínalo s ranami na dveře. Ráda bych jen ještě upozornila, jak snadno, zdánlivě bez sebemenší námahy, Jarmila Novotná zvládá obtížné party této písně. Kdo ji někdy zpíval, ví, jak je to náročné. Snad se k Vašemu blogu bude tento hudební snímek hodit. Zdravím Marku a děkuji Vám.[>-]

0 0
možnosti
Foto

Dano, Vaše zastavení mi udělalo radost, děkuji za komentář! Jesti Vás moje nejapná kombinace fotografií, poezie a humoru potěšila, jsem rád.

Ukázka z filmu Freda Zinnemana je fantastická. Vnímám ji silně v souvislostech dnešní doby, která mi začíná cosi připomínat... Vaše poznámka o bouchání na dveře je velice trefná. Srdečně zdravím :-)

0 0
možnosti
ZH

V souboru fotografií je rozmanitá světelná škála - od ostrých slunečních zásvitů až k sytostnímu kontrastu. A černobílá škála, ta se snad nikdy neomrzí.

Sousloví "Mrazivé vyhlídky" implikuje víceznačnost...Ať jsou nadále provázeny světelností!

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku, děkuji za zastavení a znalé slovo k fotkám.

Vystihujete to dobře, nadpis "Mrazivé vyhlídky" je nadsázkou, která má v sobě víceznačnost. Tím spíše budu rád, když budou mít aspoň fotografické vyhlídky - a nejenom ony - dostatek světla.

0 0
možnosti
Foto

R^hezký vyhlídky Marku:-)

1 0
možnosti
Foto

Musíme je stále hledat, Jaromíre, jinak to nejde :-)

0 0
možnosti
JV

Tak jsem Vás tady načapal a rád se podíval..Tím Bieblem jste mne také potěšil..

0 0
možnosti
Foto

Na stará kolena objevuji, jak je mi Konstantin Biebl svým psaním milý a příjemný :-) Dobře mi zní.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé fotky obklopené znamenitým slovním doprovodem.R^

1 0
možnosti
Foto

Marku, za fotkyR^ a za ten úvodR^

1 0
možnosti
Foto

Jene, občas některé věci nejde nekomentovat, byť hubatě či ironicky. Dík za zastavení :-) Kočičkám a kočičákům zdar!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,22
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy