Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marku skvělé. Já mám před barákem něco podobného - z obou stran soukromé autoopravny a tak si připadám občas jako na britských kruhových objezdech. Mohu Vám nabídnout ještě šavlozubého srnečka - toho času strašlivé zvíře, které objevil můj syn minulý týden v Laponské ZOO 80 km jihovýchodně od Rovaniemi, města na polárním kruhu, kde trávil se svou dívkou týdenní dovču. Napřed jsem si myslela, že je to finská rarita - anebo že hošík kecá:-) - ale pak jsem ho našla: http://jdem.cz/c5xch8. Kdo by to řekl, endemit z naší Vysočiny. Nemáte ho tam také náhodou poblíž? To bych asi chodila na nákupy s mačetou. :-) (To není žádná legrace, to zvíře skutečně v té ZOO žije - a má ty šavlozuby - pozor to nejsou fousy). Zdravím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, ten srnec šavlozubý, to je teda lhůdka! Myslel jsem ale, že jeho hlavní populace pochází ze sloupsko-šošůvských jeskyní ;-D

0 0
možnosti

První Avenue by slušel kruháč ... při těch zácpách .-.)

.

Zimní fotky mi připomínají život na parapetu. Vždycky je ráno vidět, kdo se po něm procházel. Možná žijeme na parapetu a někdo nás fotí z vikýře .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, Hanáci mají s kruháčema potíž, motá se jim z nich hlava. A zásadně jim tam chybí značka, že už je nejvyšší čas kruhový objezd opustit ;-D

Skvělý postřeh o parapetu!

0 0
možnosti
Foto

teda bomba!!! Super fotky, ale ty komentáře jsou snad ještě lepší!

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, nezapřu, že jsem se při vymýšlení komentářů bavil ;-D (A focení z vikýře mě taky baví)

0 0
možnosti

Tak to tu ještě nebylo! Super fotoblog:-)R^

1 0
možnosti
JH

Mám rád tvůj jemnej humor....R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, těší mě zdejší občasné potkávání, jsem rád, že je někdo "na příjmu" co se týče mého humoru. Někdy to dá zabrat, aby člověk získal aspoň trochu veselejší nadhled.

Koukám taky na tvé blogy a sem-tam karmuju. Jen většinou nestíhám diskuse.

0 0
možnosti
Foto

Marku, prostě parádní. Potěšilo, pobavilo prostě R^

1 0
možnosti
Foto

R^Příjemné ranní osvěžení, Marku:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji za odezvu, kvůli osvěžení a pobavení jsem to skládal a sám jsem se taky (trošičku) bavil :-):-):-)

1 0
možnosti
JR

J77a73r85a 28R28a58n53k

4. 4. 2017 23:56

R^Dnes byste mel Marku dostat prvni cenu za perfektni reportaz, stejne si uz dlouho zaslouzite byt #1, je to tezke, mam Vas 3:-)

V roce 1996 jsme zde meli "blizzard", neco malo pres dva metry za noc, pracovala jsem v nemocnici 3 sichty a pacienti se jen plouzili ve stejnych "togach" po celou dobu, nebyl personal, v kuchyni zrejme trceli dva a poslali nam muffiny - ty od te doby nemohu videt a pacienti se branili instantnim polevkam. Jeste dnes vidim lidi pobihat v tricku "prezil jsem 96 blizzard". Kdyz jsem se konecne dostala domu, videla jsem myvali nozicky na vrchu okna, jinak vse jen snih. Za 5 dnu zacalo vse tat a pak jsem mela v byte asi 30 cm (stopu) vody a kocka prskala.

1 1
možnosti
Foto

Docela jsem se při této aprílové reportáži bavil. Ten rok 96 u vás, to teda musel být tvrdý zážitek.

Unás jsme měli nejvíc sněhu v lednu 1986, tuším kolem 60 - 80 cm. Několik dnů se nedalo vyjet autem. Lidé se nejvíc bavili rozhovorem šéfa Technických služeb s nějakým rozhlasovým redaktorem. Dostal otázku, proč nebyly Technické služby připravené a nezvládaly uklízet silnice. Odpověděl, že netušil, že bude sněžit ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 22,95
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy