Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, moc pěknéR^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, zdravím a přeji hezké, klidné sváteční dny

0 0
možnosti

Že by hanácký pesimismus Marku? Když koukám s Vámi z toho vikýře, tak bych řekla: "Ne všichni." Jste toho důkazem Vy sám. Ale napsané je to pěkně a jadrně. Bystróške by se špajzky líbily - a třeba by tam nechala aj cosi ženského...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Dano je to spíše hanácký jadrný způsob pohledu na věci. Hanák je "životní realista" a vyrábí anekdoty spontánně, kudy chodí. Když jsme kdysi dávno opravovali dům tak jsem pravidelně pracoval se zedníky. Jednou, při omítání jedné místnosti jsem zapravoval komínová dvířka a hrál jsem si s tím, aby to bylo pěkné, aby se člověk pak na to mohl koukat i po létech. No, trvalo mi to dost dlouho. Zedník se na mne díval a řekl: "Te, Maro, te te dvírka snáď naočíš mlovit!"

A můj blog má přeci jasný optimistický závěr. Vzdor škarohlídským zvěstem obchůdek u nás nezavřeli, pokračuje i po zavedeni EET ;-D

Jinak, chtěl bych ještě ve volném velikonočním cyklu blogů pokračovat. Po hubatosti a taškařicích pro změnu trochu vážněji... Tentokrát více o umění, obrazech, vitrážích, hudbě. Čímž Vám budu malinko a opatrně fušovat do řemesla. Ale Vaše blogy jsou skvělé výběrem témat, znalostí a hloubkou záběru. Na ty nemám.

0 0
možnosti

Tak já přidám jednu sváteční hanáckou básničku:

.................

Stréček Cásek

Šel stréček Cásek ráno do pola a rozhližijó se kolem dokola, najedno frnk a nové kromflék od gati, oletěl jim až k óvrati.

Že bech se zhébl, abe mně břoch praskl? Pán Buh mně soď, gdež sis tam odletěl, tož si tam boď.

Ráno se stréčkovi kromfléka zželelo, volaji na Maryšo: Marešo, leť do pola, tam co je ta hroška holá, leži tam muj nové kromflék od gati.

Vtém leti Mareša jak bez docha a čémse mává stréčkovi o ocha

Stréčko, ten kromflék sem našla, ležel tam na kósko natě a do rána k němo verostle e gatě.

E nemlov hlóposti a netros mako, deť be to moselo bet kos zázrako,

ale gdež je temo tak, dé te gatě sem, gdež je tak órodná ta naša hanácká zem.

1 0
možnosti
Foto

Tož, pěkná básnička, moc děkojo ;-D

Take bech měl něco:

"Na dvorko só tře panenke

nosijó se jak hraběnke.

Jedna drohý povídá

čem se která homévá

První praví: rozmarýnem

drohá praví: černým medlem

A ta třetí smetanó

za tó se chlapci táhnó"

1 0
možnosti
Foto

R^Pobavilo a potěšilo, Marku.:-)

2 0
možnosti
Foto

Kéžby blogy takhle působily více :-)

Takové ty napumpované naštvaností mě mopc nebaví číst, i když občas některým autorům rozumím, proč píší právě tak.

1 0
možnosti

Jste zázrak, zjevený mi krátce před Velkými nocemi, děkuji V:-)

0 0
možnosti
Foto

To moji nejbližší doma mi někdy říkají, že jsem pěknej dáreček ;-D (Se z toho asi zjevím)

Dík a přeji Vám krásné velikonoční svátky!

0 0
možnosti
Foto

V tomto případě jsem si téměř nic nemusel vymýšlet, jen jsem zaznamenal, co jsem viděl a slyšel... ;-)

Zdravím :-)

0 0
možnosti

J22a85r98a 71R56a27n65k

12. 4. 2017 20:26

Mit Vase ociR^R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás do dálav a přeji pěkné, pokojné jarní dny :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to přesně tak;-)pěkné jaro přejiR^

1 0
možnosti
Foto

Taky přeji krásné jarní dny a pokojné svátky :-) Díky!

1 0
možnosti

Marku, moc pěkně velikonoční!:-))

(A pravdivý:-D - ledi kupojó a žeró:-D)

Hezké jarní svátky!

1 0
možnosti
Foto

Díky! :-) Některé epizody, jako třeba ten monolog z obchodu, přišly samy, ani nevím jak. Jsem za ně rád, chtěl jsem tohle téma zachytit humorně. Ale chystám ještě jeden blog, snad se zadaří...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS