Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já nevím, tolik soudů tolikrát posuzovalo, zda je pan Kájínek vinen, ale vždycky se všichni shodli na vině. Nemám důvod jim nevěřit a pokud existují pochybnosti, není dobře řešit to milostí presidenta. Od toho by měly být soudy a přezkumná řízení přes kvalitu jejich práce. Dělat dnes z pana Kájínka celebritu už mi přijde jako velký úlet, který radostně podporují všechna média v honu za senzacemi. To se nedělá. Pokud je vrah, pak je to nemorální a pokud není, pak by se měl šetřit justiční omyl a ne pronásledovat ho bulvárem. Teď mi tady asi někdo vynadá, ale prostě to takhle cítím. Zdravím Marku - přeji pěkný víkend.:-/

1 0
možnosti
Foto

Dano, vnímám to dost podobně. Tohle skutečně nejsou celebrity. Ještě více to bolí v kontrastu s tím, jak bývají skutečné osobnosti a morální autority shazovány a označovány posměšnými nálepkami. A jak se v naší zemi množí pohrdání právem. Myslím, že ani omluva potomkům Ferdinanda Peroutky se dosud nekonala, vzdor jasnému verdiktu soudu.

Zvolil jsem reakci v žánru humorné nadsázky. Hlavně proto, že mě moc nebaví psát tzv. "naštvané" blogy.

0 0
možnosti

Jsem uplne namekko. Ze on ted bude bohatym brat a chudym davat? .-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, Michale, taky jsem z toho dojetím hotovej. Mám slzy na krajíčku z celé té pohádky, jak "dobro" zase zvítězilo. :-);-D:-)

0 0
možnosti
Foto

Vidím ho poměrně vysoko - hlasatel TV Barrandov, poslanec, šéf vězeňské služby apod.....

3 0
možnosti
Foto

Bojím se, aby náhodou nakandidoval na prezidenta ;-D Hlasů by posbíral hromadu a vzhledem k již opakované historické tradici (z vězení na Hrad) by to možná mělo podivuhodnou logiku, ne-li dimenze absurdního divadla ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Tak pokud Zeman nakonec zařadí Kajínka do své hradní družiny, tak asi budeme mít světový unikát:-/

1 0
možnosti
Foto

Klášterního zahradníka asi dělat nebude. Ale tak, jak se sestry boromejky staraly o Václava Havla a nyní pečují o pana Zemana, možná lze i panu Kajínkovi přát, aby jednou v budoucnosti dožil v klidu, v láskyplné péči řeholnic přinejmenším jako Václav Babinský ;-)

1 0
možnosti

Ano, Babinsky zije a z Mexika pise na zdejsi Blog.

2 0
možnosti
Foto

Jestlipak von to nebude takovej druhej "mexickej Nero" ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,08
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy