Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za Vaše vzpomínání, ...Radúz a Mahulena..., hlas měl opravdu velmi zajímavý ...R^

3 0
možnosti
MS

Včera jsem se na to díval. A opět mi běhal mráz po zádech, když paní Adamová v roli matky Mahuleny pronášela svou kletbu k prchajícímu páru. A to ještě není nic proti tomu, když jsem byl počátkem 90.let na obnovené premiéře tohoto filmu v kině. Ve spojení s vynikajícími hereckými výkony a skvělou hudbou Suka nevšední zážitek. R^

2 0
možnosti
PK

Velice krasna vzpominka na velkeho cloveka.

Je to smutne, ze jeste dnes se doma najdou lide, kterym nestacilo ani dvacet sedm let od roku 1989 to vse pochopit a v Lidovkach Jana Trisku osocit!

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu... Taky mě některé tyto věci hodně zamrzely...

0 0
možnosti

Díky. Moc hezká pocta tomuto skvělému, osobitému mistrovi herectví...

2 0
možnosti
Foto

Dobrý člověk odchází, nedobří se drží jako klíště.

Měl jsem Jana Třísku moc rád a jeho specifický herecký projev se mi líbil. Prvně mne zaujal asi jako Širokko, už si nejsem jistý, ale i pozdějších dobách se mi líbil.

Díky za blog a čest památce velkého Herce a velkého Člověka.

3 0
možnosti
MS

Za totáče jsem Jana Třísku jako herce moc nemusel. Na můj vkus hrál s příliš velkým patosem. Vše změnila až jeho role Igora Hnízdy a všechny následující. Pokud jde o jeho odchod, je otázka, jestli mu další roli nedopřál osud, nebo zda to nebyla jeho vlastní volba. To už se asi bohužel nikdy nedozvíme.

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, určitý patos v těch starších rolích byl, i když možná ne ve všech. Je také pravda, že po emigraci Jana Třísky šly mnohé věci, v nichž hrál, na dlouhá léta do trezoru. Jeho návraty domů za svobodných poměrů byly herecky skvělé.

Vztahem mezi tím, čemu se říká osud a tím, co člověk ve svém životě ovlivní vlastní vůlí, se zabývaly už antické tragedie. Nevěřím, že Jan Tříska odešel z vlastního rozhodnutí a dost mě mrzí ten "příliš snadný" mediální svět bez úcty a zodpovědnosti, který se pustil do šíření dohadů...

Díky za zastavení

0 0
možnosti
MM

Ach jo, další skvělý člověk odešel.;-(

Vám karma.R^

4 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno, i když o smutném.....

Karma Vám oběma.....R^

4 0
možnosti
Foto

Díky, Tomáši. Ano, je to o smutném... Hnulo to se mnou, a tak jsem chtěl zareagovat...

0 0
možnosti
JL

Velký herec. Velký člověk.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,53
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy