Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám velkou radost, že zas mohu s Vámi objevovat krásu přírodních kreseb na oknech Vašeho vikýře Marku. Pouštím si k tomu "tóny ticha": http://jdem.cz/dzup28 . Krásné svátky Marku.V

0 0
možnosti
Foto

Milí přátelé, děkuji vám všem za příznivou a přátelskou odezvu. Přeji vám všem dobré, radostné a zároveň vlídné velikonoční pondělí

1 0
možnosti
Foto

Dík za odezvu a přeji pěkné, klidné sváteční i všední dny

0 0
možnosti

Marku, jsem rád, že vikýř ještě funguje.R^ Já trochu taky.8-o

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Josefe, jsem moc rád, že "funguješ" (jak píšeš). Rád se zastavím a čtu Tvé blogy, když na ně narazím. Taky je s uznáním karmuju... Jen to diskutování mi v poslední době jaksi nejde, moc času tomu nemůžu věnovat.

Přeji pevné zdraví, stále jasnou mysl a vše dobré.

0 0
možnosti
Foto

Marku, poklona.

1 0
možnosti
Foto

...mám z Vás vždycky radost, Marku:-) R^ krásné svátky přeju

2 0
možnosti
Foto

Krásné pokoukání....

Pro radost v duši......R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Marku, hodně dobré, ten krucifix.....R^

2 0
možnosti
Foto

modrá, žlutá ...a ta třetí, prosté, duchovní...velmi poutavéR^:-), krásné Velikonoce, Marku

2 0
možnosti
Foto

R^Marku, tak to je trida:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,20
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy