Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cim je clovek starsi, tim vice ho pronasleduji sny mladi. Ja tady dnes zapasim cely den s jednim takovym snem z daleke domoviny a vy si jeste dovolite dat navrch kilo slehacky. Prekrasne? Neni takoveho slova, ktere by to vse mohlo vyjadrit. Diky!

2 0
možnosti
Foto

Milý pane Karbusický, hřeje mne u srdce vědomí, že Vás mé "obrázky z daleké domoviny" potěšily v těch vzdálených končinách, kde žijete.

Mějte se hezky, přeji Vám pevné zdraví a stále jasnou mysl.

0 0
možnosti

Já nedejchám, mluvit do té krásy se ostejchám....

A v diskusi se mi líbí procvičování Hanáckých slov. Kulatý potok mě dostal ... R^

1 0
možnosti
Foto

Poděkovati se ostejchám! :-)

To be belo, abe nebelo!

0 0
možnosti

Nádherné fotky Marku, dostal mě šaltpáka a poslední dvě - Flichtlink a Pavučinka. Každá fotka je unikát. Ten Váš vikýřek, to je tedy něco. Zdravím. V:-):-)V Za pěkný AG Flek posílám jednu poetickou: http://jdem.cz/caqua4 . Nemělo by se zapomínat, že tam u Vás se narodil náš nejhezčí král. :-)

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, Dano. A navíc král s velice hezkým jménem, které nevzbuzuje pocit nedostižného majestátu, ale spíše pocit blízkosti. V našem okolí působil lidový umělec, který se naučil techniku sgrafita a měl potom své typické motivy. Vytvářel majetnějším sedlákům na domech Mánesovy výjevy z Hané, ale také vyobrazení svatého Václava na koni, krále Jiřího z Poděbrad a krále Ječmínka.

Dík za písničku Hany a Petra Ulrychových

Zdravím a přeji hezký víkend. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^nádherné fotky-potěšení pro oči a balzám pro dušiR^

2 0
možnosti
Foto

Tak tomu jsem moc rád. Přeji Vám hezký víkend :-)

0 0
možnosti
Foto

A já myslel, že sloníčkař je hanácký výraz pro majitele cirkusu :-)R^

2 0
možnosti
Foto

To asi bode pojízdné cerkos deskosí na na blogo' iDNES ;-D

2 0
možnosti

P77e46t71r 70J50í96l53e86k

21. 9. 2018 18:34

Jak se řekne na Hané rybník? " Kolaté potok"! Ale jinak nádhera. Těším se na další.

2 0
možnosti
Foto

Marku, to jsou tak nádherné fotkyR^R^R^V

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS