Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Přísně vzato by ten obraz měli vrátit Rusku. Nikoli kvůli kresbě jako takové, nýbrž píšete, že to bylo na ukořistěné mapě.

Vše, co Němci jako okupanti kdekoli mimo hranice Německa ukořistili, mělo být vráceno příslušným zemím.

0 6
možnosti
Foto

Jak tak vidím, poselství blogu i obrazu jste pochopil naplno a láska z Vás jen sálá.Nicméně nepodceňte oblečení, mohlo by Vás ofouknout.

9 1
možnosti
SB

Vyvraťte mi logickou cestou to, co jsem napsal:

Němci něco ukradli a po válce, kterou na hlavu prohráli, to měli vrátit. To tvrdím já.

Lásku k drancující armádě, která vraždila, vypalovala, znásilňovala, kradla, to ve mně nenajdete.

1 5
možnosti
Foto

pokud nerozumíte, použijte google překladač třeba, pak Vám dojde o čem blog je.... rozhodně ne o lásce k drancující armádě.

7 0
možnosti
SB

V blogu se otevřeně píše, že to je nakreslené na něčem co bylo právoplatnému majiteli ukradeno.

Nemohu za to, že vám se líbí, když někdo někomu něco ukradne. Mně se to nelíbí.

0 2
možnosti
VV

Komu to bylo ukradeno p.s.Benesi?

0 0
možnosti
Foto

p.s. pokud napíšu blog o tom jak upéct kachnu a Vy mi pod něj napíšete, že letos nepojedete do Tater, pak Vám skutečně podle Vaší logiky odpovědět neumím....

4 0
možnosti
SB

V článku je napsáno, že to bylo nakresleno na ukradený materiál. Takže se vyjadřuji k tomu, co je v článku.

Nemohu za to, že máte rád zloděje a krádeže.

Já nemám takový talent jako autor této kresby, ale také jsem v životě leccos nakreslil. Ale nikdy ne na ukradený kus papíru.

To, na co jsem kreslil, jsem si vždy předtím řádně koupil.

0 3
možnosti
  • Počet článků 1008
  • Celková karma 23,47
  • Průměrná čtenost 1185x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy