Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty fotografie jsou opravdu nádhernéR^R^

1 0
možnosti
Foto

Marku extrémně hezký:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík za zastavení a příznivý koment, Jaromíre

0 0
možnosti

I81v61a 35M54a41r35k13o47v12á

21. 11. 2018 20:39

To je taková krása, potěšení pro oko i dušiR^... Děkuji... Vás i kdyby zavřeli do černé věže, tak byste tam taky něco pěkného vyfotil:-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, kéž bych to uměl! :-)

0 0
možnosti
Foto

Mrku, prostě paráda, prostě umíšR^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Pavle :-) A gratuluji k vyznamenání (někde jsem o tom zahlédl zprávu)

0 0
možnosti
Foto

M14a62r66t64i93n 44K45l40í26r

21. 11. 2018 8:56

Trošku mě vyděsil nadpis, ale je to moc krásné R^

1 0
možnosti
Foto

Nerad jsem děsil ;-D

Dík za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

Marku, fascinující, profesionální. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Díly, Alžběto a dodatečně přeji vše dobré k svátku :-)

1 0
možnosti

Jak jen Marku dokážete zachytit sluneční nálady v každou denní dobu zrovna v listopadu a za mlhy? Je to čarování. Ale krásné. Zdravím na Olomoucko do vikýře. :-)V

0 0
možnosti
Foto

Dano, čaruje příroda a mnozí, Vy i já a spousta dalších jsme obdivovateli toho jejího "čarování".

Přeji Vám krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krasne slunickarske, Marku:-)

1 0
možnosti
Foto

Sluníčka se nezapřou :-);-D:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Vy jste dokonalej... Krásný všechno, ale se přiznám, Marku...zamilovala jsem totálně se do střech a stromů mlhavých vyhlídek z vikýře...to je tak mít otevřenou hubu a dvacet minut nevědět, co říctR^Vvlastně jo... pohlazení Josefa Sudka, Bohuslava Reynka, Františka Hrubína...a Marka TrizuljakaV

2 0
možnosti
Foto

Radko, Vy mi s těmi přirovnáními ale dáváte!!! :-)V:-)

Nemohu se k takovým velikánům přirovnávat ani v nejmenším, ale mám je opravdu rád. Dobře jste vybrala.

Přeji Vám moc hezký den

1 0
možnosti

J80a12n 87K76l94á74s59e26k

20. 11. 2018 22:25

KarmaR^

Pane Trizuljaku, jak Vy to děláte?:-)

3 0
možnosti
Foto

Jen příležitostný mačkatel spouště ;-) ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 21,35
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy