Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K28a98r68e42l 21V66i17g88o25r

13. 1. 2019 23:21

Uprimnou soustrast. Krasny zivot s tolika hodnymi lidmi kolem sebe.

0 0
možnosti

Milý Marku, maminky jsou nenahraditelné - "...každý má tu svou jen za jedinou, jen za jedinou. Všechny krásy světa, všechny krásy světa, všechny krásy světa v ní vidí." Ostatní za mně přesně napsal pan Tomáš Vodvářka níže. Přeji Vám mír, krásný vánoční čas a co nejvíce štěstí se všemi Vašimi blízkými. Jsou nepochybně šťastnými lidmi. Také Vaší zásluhou. Zdravím a posílám soustrast, ale tu Vy moc nepotřebujete. Potřebná je naděje a ta dobrým lidem nikdy neumírá. Krásný Boží hod vánoční.V Posílám překrásný hlas z Norska: http://jdem.cz/eqdv99. Také zpívá o mamince...

3 0
možnosti
Foto

Dano, velice Vám děkuji za vnímavost a za pochopení toho, co jsem se neuměle pokusil svým blogem vyjádřit. Není podstatná moje nynější nostalgie. Podstatné je, že jsem chtěl vyjádřit poděkování své mamince a také silný zážitek z toho, že jsme se jako rodina dokázali kolem ní sejít. Ona byla celý život tím "magnetem" a byla jím i v závěru své cesty.

A chtěl jsem také vyjádřit, na začátek i na závěr textu poděkování Bohu: Sláva Bohu na výsostech - Gloria in Excelsis Deo.

Velký dík i za ten krásný hlas z Norska VVV

0 0
možnosti
Foto

krásný blogVR^myslím že poděkovaná maminkám není nikdy dostR^

1 0
možnosti
Foto

To je pravda, Vděčnosti maminkám nikdy není dost.

0 0
možnosti

Kolik vás bylo dětí?

1 0
možnosti
Foto

Je nás osm sourozenců.

Děkuji a moc zdravím, přeji krásné vánoční svátky

0 0
možnosti
Foto

Upřímnou soustrast a hodně sil. Rád jsem si početl.

1 0
možnosti
Foto

Marku, přimi prosím ode mě upřímnou soustrast. Přeji i sílu k k překonání smutku a moc děkuji za krásný článek, plný krásného vztahu k mamince(maminkám). A taky hluboce smekám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1004
  • Celková karma 21,71
  • Průměrná čtenost 1190x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy