Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J53a93n 90J74í64l52e60k

30. 12. 2018 21:17

Taky jsem pro variantu A :-)

2 0
možnosti
Foto

Nevyločil bych ani variantu ,,céčkovou", ač sběratelem céček jsem nebyl, ani když to bylo ,,in";-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak šťastný a veselý...mimochodem tak fotka je překrásnáR^:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Je neuvěřitelná - já jsem se nechtěla opakovat :-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrý rok 2019 Marku :)

3 0
možnosti
Foto

Díky a nápodobně, Filipe! :-)

0 0
možnosti
Foto

Milý Marku, děkuji za upřímné varování na začátku blogu, mnohého utrpení mě ušetřilo;-D! Je to sympatické zamyšlení.R^

3 0
možnosti
Foto

;-) S tím železem bych byl radši vopatrnej. Von lecko se už i sám bacil třeba i řemdihem do hlavy. Své vlastní. A pak hledal, kdože mu to vlastně udělal;-D Jinak nejen Vám PF 2019R^

0 0
možnosti
Foto

preferuji jiná poselství;-D Marku jinak díky a PF 2019, k tomu hodně tvůrčí invence a ať je Vám fajn, srdečně Alžbeta

1 0
možnosti
OK

O34t81a 64K24i59n73c

30. 12. 2018 18:43

R^ Věřím, že k variantě B nikdy nedojde, že zvítězí zdravý rozum, i když to bude znamenat spoustu potu. A vše nejlepší do Nového roku.

6 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za přání - a rád je opětuji

1 0
možnosti
MB

Ve Vánočním poselství jsem byl nekompromisně odhalen - jako Primitivní hlupák. Tedy reaguji po svém a volím variantu c) = Hledáš někoho soudruhu? Proletáři všech zemí - vyližte si x rdel ! ... :-)

4 0
možnosti
Foto

J27a75n 68P74r12a89ž15á51k

30. 12. 2018 17:53

R^Pridavam se k tem prohnilcum, kteri veri v Acko:-)

5 0
možnosti
Foto

Tipoval jsem, že to tak u Vás bude, Jene! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Za nejšílenější považuji postoj, co se mi může stát, skývu mi nikdo nesebere. Vždycky může být hůř, proto varianta A.

5 0
možnosti
Foto

Ano, to je hrozný postoj. Ale je nemyslitelné pokoušet se někomu vysvětlit, že určitou politickou volbou (skokem na populistické sliby) poškodí na dlouhá léta život svých dětí a vnuků. Podobně jako poškodili sebe a své potomstvo ti, kdo v roce 1946 volili komunisty.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 22,61
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy