Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Hodně jsem se tam našel ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Je to tak a nic na tom nezměníme! ;-D

1 0
možnosti

Proboha Marku - zlatá muzika! Lingvisté se přesýpají v urničkách. :-):-) Vaše fantazie mě okouzluje. Je to češtinářský crazzy banket. Zdravím. R^

3 0
možnosti
Foto

Zlatá muzika, to máte úplnou pravdu, Dano.

Váš slovní obraz o lingvistech přesypávajících se v urničkách, mě poránu moc pobavil. R^;-DR^

Přeji krásný den!

0 0
možnosti
PJ

P37e29t96r 92J20í76l78e81k

7. 1. 2019 21:37

Teď jsem si vzpomněl: Kojzar a Boudová! Tam se mimo "ztroskotanců a samozvanců" ještě určitě něco najde, jdu to prostudovat.

2 0
možnosti
Foto

Hluboce se omlouvám za chybu v článku. "Levicově kavárenské probruselské pseudoelity" by bylo správnější znění ;-D

Zásadní slovo "levicově" mi z textu vypadlo! ;-D

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Chybí mně zde jedna ,,kuberovina", ač ani on není jejím ,,vynálezcem. Jen nevím, jak jí decentně přiblížit. Že by ,,dobrokakač"?;-) Ani cimrmanovský výraz ,,vulgární materialista" není k zahození. A pokud by oba ,,výrazy" byli cosi jako krajní meze, všechny ostatní hybridy by se mezi ně až pohodlně vešly. Jinak je to vše opět toliko volačo mezi ,,servítováním" a až jasnou čučkařinou, ba až kosočtverilkou. Včetně kotrmelce;-D A BOHAJEHO ČTYŘMOTOROVÝHO TURBOVRTULOVÝHO JAKO TAKOVÝHO, POKUD TO KDO NECHŃÁPE, atˇ kopne do vrtule;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle už je jasný mašprodexportimport! ;-D

3 0
možnosti
JK

A to je teprve začátek ledna, tipuji že pan Hlinka ještě řádně zamíchá pořadím.

2 0
možnosti
OF

Nezlobte se, ale takové zkomoleniny a patvary jsem zde nikde nečetl.

Já jsem chodil do polské školy, u vás to vypadá na maďarskou.

Kerek-kolo, kerekparos- cyklista, motorkerekparos - motocyklista.

....i vy ty tak slova skládáte. Co jste měl z maďarštiny ? Asi jedničku, řekl bych

Jo ejszakat.;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D Szlovákok vagyunk, csak otthon Magyarul beszélünk! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem skoro to všechno, ovšem chybí Vám multikulturní rasista, jak jsem byl tuhle označen já. A pak že se čeština nevyvíjí! Karma! R^

7 0
možnosti
Foto

Jejda, multikulturního rasistu bych měl ještě do textu přidat. Taková perla mi tam vysloveně chybí! ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,57
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy