Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marku, těším se, co stvoříte až bude venku jaro. Spolu s fotkami - to je neodolatelná kombinace. Děkuji a pozdravuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za přátelské zastavení :-) Vůbec netuším, co mě "přepadne" na jaře, něco snad ano ;-D

Moc zdravím

0 0
možnosti
Foto

Jsem natěšená....

Poslechnu si.....už mám v kalendáři....:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! :-)

Taky jsem si to musel zapsat, protože co nemám na papíře, to má hlava neudrží ;-D

0 0
možnosti
Foto

V raném mládí jsem byl docela impulzivní, asi bych momentálně zmačkal klávesnici a vyhodil z okna aby mě už nikdy nenapadlo se o cokoli pokoušet.... tohle je krásný ve všech směrech Marku :)

1 0
možnosti
Foto

Nic z okna nevyhazovat! Klávesnice umí lítat jen v jednom jediném případě. Jen když do nich píšou oduševnělí lidé, což je i Váš případ, Filipe... (Nemluvím o sobě, protože v mém případě si klapáním jen velmi nedostatečně léčím vlastní blbost ;-D)

0 0
možnosti
Foto

... čím nás ještě překvapíte Marku?;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

To kdybych věděl, Karle! Teď mám takové období, kdy mě spousty nových věcí překvapují - (někdy i radostně)...

0 0
možnosti
DV

D56a93v45i68d 70V44l25k

30. 1. 2019 19:34

kráááásaR^

2 0
možnosti
Foto

Davide, taky mažu kolena, abych mohl běhat zimní krajinou jako mladík! :-);-D:-)

1 0
možnosti
IM

I85v17a 78M69a23r83k13o54v37á

30. 1. 2019 18:57

To je radost, děkujuR^ a moooooc se těším na ten rozhlas devátého...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, tak moc doufám, že Vás nezklamu ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^povedlo se vám to-a mocR^

1 0
možnosti
MB

Oceňuji a karmuji - Dodávám. Jako bývale mladší, mne poezie nebrala. Klasika omylu, změkčelost tvrdého pubescenta. Podobně s matematikou - záhadnost různých neužitečných vzorců! Čím starším, tím více jsem doznal omyl svůj. Ty verše jsou v podstatě zpovědí nitra, pocitů. I geniální povídky - zhuštěné do veršovaných podob = Um zkratky! Matematika, pak, jako filosofie. Na základě znalých postupů myšlení - Se dojde k výsledku. Já, taky vydal kdysi - Chraplavý pláč malého harcovníka. "Juf to jsem se lek - Ze spíže nám vylez šnek! Na zádech měl dům - Tátovi vypil, všechen rum"! Z mé vlastní, dětské tvorby a torby ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ "Chraplavý pláč malého harcovníka" ! R^R^R^

Vždycky mě štvaly takové ty násobilky a jejich biflování (zvládl jsem je levou zadní a prošel bez problému do dalších tříd, ale z principu mě to štvalo!) Zato matematika způsobem, jakým ji zvládal J.S.Bach, ta mě přivádí v úžas.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 21,04
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy