Diskuse

Zimní Úsov

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nooo....krása! a děkuji za milou pozornostV

0 0
možnosti

Nádhera.:-)R^ A nejlepší je ten příslib jara nakonec.

1 0
možnosti
Foto

Neodolal jsem, "musel" jsem dát na konec aspoň jednu jarní fotku :-) Dík za zastavení

0 0
možnosti

Vypadá to, že se k Úsovu stahuje zvěř - to je moc dobře a na fotkách vypadají všichni skvěle. Zdravím Marku.R^

1 0
možnosti
Foto

Zajíců je hrozně málo, ale srnky se znovu objevily, poté co byly v roce 2017 hrubě zdecimovány. Je zajímavé, že srnky se drží v okolí kaple. Asi se přímo v její blízkosti až tolik nestřílí. Jejich stádečko se zvětšuje... Ale obávám se, že se na ně znovu vrhnou lovci, z nichž si jistě někteří zaslouží jméno myslivci, zatímco o jiných se to ani říci nedá. Moc zdravím, Dano :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, tvé fotky hladí po duši. A je to často malba objektivem. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Blanko, Tvá slova mi dělají radost... Asi máš pravdu, dívám se často přes objektiv očima malíře. Měj se pěkně! :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení a vlídné slovo :-)

0 0
možnosti

Ty uz jsi usovsky fotokronikar!

1 0
možnosti
Foto

Asi to tak bude. Co nadělám? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Marku... prosím... bylo mi včera zle. Tak jsem vysílání nestihla. Ale nenašla v archivu...bylo? bude? nebo jsem strašná...:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, vysílání bylo přesunuto o týden. Protože tento týden (12. února) je krásné sté výročí narození surrealistického básníka Zdeňka Lorence. Což je skvělé, jeho medailon zařadili zcela právem.

Ale nedali mi to vědět, takže jsem už nestihl dát oznámení řadě svých přátel... Ale život jde dál.

Takže v programu vysílání na Vltavě je mé čtení básní avizováno na sobotu 16. února ve 22.45

Svět poezie

Hanácká rovina Marka Trizuljaka. Listování rukopisy básní výtvarníka, skláře a fotografa původem ze Slovenska, trvale usazeného v Seničce u Litovle. Připravil a režii má Michal Bureš. (Olomouc)

0 0
možnosti
Foto

miluji takove fotky!! Uzasne moc diky;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky! Přeji hezký nedělní večer :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, Úsov - to je Tvoje srdeční záležitost, naprosto rozumím, krásné místo a moc hezké fotografie. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc děkuji za zastavení a přeji dobrou, pokojnou neděli. Slavnostní den.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS