Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krása. Tohle umí vymyslet jen příroda.

A Vy moc pěkně zachytit. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Někdy mám pocit, že příroda je kromě všech další krásných vlastností taky velice hravá. Stále si něco vymýšlí :-)

1 0
možnosti
DR

Pěkné. Ale už aby se ta krajina zazelenala a mohl jsem si otevřít na pergole pivo. R^

1 0
možnosti
Foto

Taky se docela těším, až otevřou předzahrádku v nedaleké hospůdce. Tam se většinou dá pěkně popovídat se sousedy. Občas i perličky z nedávných dějin naší vesničky se tam člověk dozví. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Konečně je tu někdo, kdo před cvaknutím přemýšlí o tom, co je před objektivem. Nejvíc se mi líbí kostel Sv. Magdaleny. Díky moc za výtvarný zážitek.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za zastavení a shovívavé slovo k mému cvakání.

0 0
možnosti

Krásné fotky Marku, moc se mi líbí, jak vystupuje z předvečerního šera ten kostelík. Nádhera a zdravím. R^

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Dano a ještě větší dík za Vaše blogy o A. Blickovi. :-):-):-)

0 0
možnosti
PJ

P14e65t25r 36J58í97l72e45k

19. 2. 2019 10:43

Zdravím na vašich krásných fotkách je vidět nad sluncem halový sloup. V takovéto kráse se příliš často nevidí.

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, takhle výrazný halový sloup jsem dlouho neviděl. Občas jsem kdysi posílal fotky na FB stránku Počasí ČT, tahle by se tam asi hodila. Ale nestíhám, nemám až tolik času "řádit" na internetu :-)

0 0
možnosti

Nádherné fotky s úžasnou atmosférou!:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milá slova :-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1003
  • Celková karma 20,93
  • Průměrná čtenost 1191x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy