Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D89a47v97i86d 38V89l86k

22. 2. 2019 18:49

super MarkuR^

4 0
možnosti
Foto

Davide, dík za nakouknutí. Mě zase pobavila ta paní, která zde v hrdinném článku vědecky šmírovala a ještě vědečtěji rozebírala Tvé počínání na Facebooku ;-D

3 0
možnosti

stejna melodie prijmeni Gutenberg a Zuckerberg a to, co oba prinesli na svet, je fakt zvlastni...

hezkej blog, Marku

3 0
možnosti
Foto

Jen jestli v tom ti dva pánové neudělali pořádnej herberk ;-D

Dík za zastavení, Marku :-)

1 0
možnosti
Foto

A Clementis, který údajně půjčil Klementovi beranici, pak tak někam záhadně zmizel ze společné fotografie a zbyl po něm jen mikrofón. R^

4 0
možnosti

J23a59n 74J20í17l13e36k

22. 2. 2019 17:01

A beranice ne? Že by ji nedali do muzea? :-)

1 0
možnosti

Dal jsem karmu a kdybych mohl tak bych dal dvě nebo tři.R^

4 0
možnosti

Uz jsem to tady v diskusi kdysi napsal, jak jsme ve skole museli vytrhavat, mam dojem z citanek, stranku se clankem "Rudelof Stransky, verny syn lidu". Ty vytrhane stranky se pak musely odevzdat jakemusi panovi. Jmena tech spoluzaku, kteri ten den nebyli ve skole, si pan zapsal a dal uciteli za ukon, ze musi zaridit, aby i jmenovane stranka ci stranky byly vytrzeny z ucebnic nepritomnych zaku a pak odevzdany. Posledni podobnou akci jsem zazil o par let pozdeji, kdy se stranka nevytrhavala, ale preskrabala inkoustem. Byl tam obrazek Tita (tehdejsiho presidenta Jugoslavie) jak mava zkrvavenou sekerou a vrazdi "pokrokove jugoslavce". Zrejme v SSSR uz prisli na to, ze Tito uz neni krvavy vrah a tak se obrazek musel zacernit;-D

6 0
možnosti
Foto

;-D To opravdu tak bylo!

Podle jednoho vtipu se sešli v cele dva vězňové a jeden druhé se ptal, za co sedí.

"Jsem politický vězeň" říkal první. "A za co konkrétně tě zavřeli?". "Chválil jsem Tita! A co ty?"

"Taky jsem politický vězeň" říká druhý, "nadával jsem na Tita!"

5 0
možnosti

J80a11n 34J51í67l72e88k

22. 2. 2019 12:23

Marku, já bych pro soudruhy, věděl o pěkném místečku, jako v tom vtipu, jak soudili cikána za to, že vykřikoval: Kapitalisty vykopat a komunisty na jejich místa. A všichni se divili, za co je souzen, než zjistili, že to vykřikoval na hřbitově. :-)

6 0
možnosti

Jestli si dobre vzpominam, tak z te fotografie Rudolf Slansky nezmizel uplne, zustali tam po nem jeho boty. ;-DA za clanek samozrejme usmev a karma.R^

3 0
možnosti
Foto

To tedy bylo velké mystično, když tam po něm zbyly boty ;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS