Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný foto blog Marku, zajímavá je ta nenápadná fotka Jarní tání. Bylo by to i hezké zvětšené na zdi. Myslím, že vybízí k tomu vrátit se, a kouknout se pořádně. :-)Novinky na 1. Avenue mě fakt rozesmály. To jaro všude kolem je sice krásné, ale moc brzy. Byla bych radši, kdyby začalo lejt, anebo sněžit. Té vody už máme fakt málo. Letošní zima je fajn, ale stále to nemá vůbec vliv na vody spodní. Aspoň u nás, na Rakovnicku ne. Bohužel. Jinak moc zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

Blanko, moc zdravím :-) Děkuji za vstřícný komentář a hlavně za pozorné prohlížení fotografií. Potěšilo mne, že jste si všimla nenápadnou fotu Jarní tání.

Počasí je fajn, dne ráno u nás krásně pršelo. Potom jsem byl ve městě a fotil jsem deštivé nálady, ještě ani nevím, jak snímky vyšly.

Držím palce, ať u vás zaprší. Klidně může ještě i sněžit...

0 0
možnosti
ZH

Báječné, opatrujte se pane :-)V!!!!

1 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji za velký zážitek. Cítila jsem se jako v malé galerii a bylo mi příjemně.R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeňko, tak to mi udělalo radost :-):-):-)

Přeji Vám krásné jarní dny

0 0
možnosti
Foto

Jééé, von je to fotoblog?! Já myslela, že nějaká agitka. Jsem ráda, že jsem se mýlila a nakonec i nakoukla. Nelituji. :-) Vám samozřejmě R^

1 0
možnosti
Foto

Marku, dát karmu je málo, jenže víc nejde. Každopádně pastva pro očiR^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Pavle, moc děkuji za nakouknutí. Vážím si toho :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nechat krajinu mluvit, to je velkej dar :-)

2 0
možnosti
Foto

Kdybych jí uměl aspoň naslouchat. Dík za přátelské slovo, Filipe

1 0
možnosti
MK

Moc hezké obrázky.

Musím však říci, že u nás na Vysočině únor takto přívětivý rozhodně nebyl. Sněhu bylo tolik, že už ho nebylo kam uklízet.

1 0
možnosti
Foto

To je fakt. Kdyby má vesnička středisková malebně spočívala na Vysočině, jistě by byl únorový fotoblog úplně jiný.

A děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Lepší stránka února.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak! Řekl jsem si, že sklenice není poloprázdná, ale je poloplná. Bylo pár pěkných a radostných věcí, ty bych chtěl vyzvednout. :-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 23,16
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy