Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jedním slovem - NÁDHERA....

Vy Marku umíte všechno....máte můj velikánský obdiv....V

Děkuju za krásu.....a těším se na další. Vaše vydařené věci....:-)

1 0
možnosti
Foto

Ilso, moc děkuji, neumím skoro nic, ale někdy se při všem tom "uměleckém flákání" aspoň trošičku snažím :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné R^, Marku.

Kolikrát utíkám od společnosti, abych si vychutnala ticho a samotu.

A co se týká "stanů" ... ty si stavím ve své mysli často, zvlášť když mám roztěkané myšlenky a nechci aby se tloukly o zdi, a naopak aby za mnou nemohly cizí vjemy. :-)

1 0
možnosti
Foto

Štěpánko, to, s těmi "stany" Vám velice rozumím R^VR^

0 0
možnosti
Foto

Marku, stejně jako Paris váhám, kterému z Vašich děl bych dal jablko. Je to krása a díky za Vaši tvorbu. Vidím, že uznání, které jste nedávno obdržel, je ve správných rukách. R^

2 0
možnosti

.... hmmm - chvíli mě trvalo, než jsem si tu spadlou čelist vrátil na místo R^:-)!!

1 0
možnosti

Zase se mi potvrzuje, jací jsme, my lidé, v drobnostech jiní a v tom podstatném stejní. Moc se mi líbí Vaše díla, hlavně ty skleněné skulptury. Sklo mi připomíná svým lomem a schopností vstřebávat světlo a proměňovat ho v jiné, hudbu. Vlastně nezáleží tolik na žánrech a interpretech, ale na umění poslouchat. A vnímat. A to je to podstatné, co mívají lidé stejné. Jen každý v odlišné míře. Máme oba štěstí, že? Bylo nám té "míry" zhůry dopřáno hojnost. Moc zdravím Marku, a přeji krásný začátek zbrusu nového týdne, který může přinést jak krásné světlo, tak nádhernou hudbu. A nejen nám.. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Marku, díky za zamyšlení. V neposlední řadě i za obrazy, které jsem zatím neviděla. Ty prostě nezklameš. R^V

1 0
možnosti

Moc krásně, moudře a pokorně vyjádřeno. Díky.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS