Diskuse

Hurdy gurdy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem tu poprvé. Zdravím! Nalákal jste mi na moji slabou stránku pronásledující mě (elektrotechnika:-)) celý život, zájem o jejich konstrukci a v neposlední řadě mé srdce šumařské, které mě nutí hrát na všechno možné i nemožné! Zrovna nedávno jsem uvažoval, že bych niněru rád měl. Ale asi to není levná záležitost. Naživo jsem viděl loni hrát právě Pavlicu. Jenže on má atyp bez kláves a jako houslista na struny hmatá. Díky za článek! R^

P.S. Možná že to v článku je a já to přehlédl, že se také používá název kolovratec?

Mě jako houslistu v poslední dobou spíše bere švédská nickelharpha. https://www.youtube.com/watch?v=7sfBcWvVUbs

8-o To bych si dal líbit mít doma!

Zdraví Ota

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Oto, moc děkuji za zastavení a zasvěcený komentář. I mě uchvacuje švédská nyckelharpa a moc bych Vám přál mít ji a hrát na ni! Levné to asi nebude.... Na konci blogu jsem umístil aspoň jeden odkaz, je to paráda.

Niněry jsou dnes asi dost v módě a po Evropě se najde řada výrobců. Možná zkusím jednoho maďarského, kdesi jsem zahlédl adresu na jeho osobní web, na němž nástroje nabízí. Jen tak pro zajímavost se poptám na cenu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1003
  • Celková karma 20,81
  • Průměrná čtenost 1191x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy