Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Joooo, to je krása! Těsně pod textem blogu vyskakuje reklama: "Online seznamka pro zralé"! ;-D;-D;-D

Přeji všem hezký a klidný víkend.

1 0
možnosti

Hodně z toho, co tu Marku líčíte, zažívám u reklam na spotřební zboží. Stačí abych si na JAKÉMKOLIV e-shopu chvilku prohlížela cokoliv a nejbližší týden na mě čouhají reklamy na ten výrobek ať se na netu pohybuji kdekoliv. Co se týče otravných akcí osobního charakteru - různé ty dámičky u mužů a gigolové u dam, tak Facebook jsem dávno odhlásila, sociální sítě vůbec nepoužívám a řídím se zásadou, neotvírat žádný e-mail, u kterého neznám odesílatele. A je pokoj. Do určité míry. Než se zase zakoukám do nějaké pěkné kuchyňské mašlovačky. :-) Inu, Velký bratr je teď za Velkou louží - centrum a úložiště databází všech těch Googlů, Facebooků, Twitterů, Instagramů, dokonce i GoPay a PayPal si nás přeci nemůže odpojit z uzdičky. A aby to tak nekřičelo (jako za komančů), vynalezli GDPR. Vykašlete se na facebooková přátelství, ta skutečná, o která stojíte reálně, anebo třeba i virtuálně Vy sám, si zařídíte i bez všech těch blbostí. A taková určitě stojí za víc. Taky se nemusíte bát, když ohlásíte na sociálních sítích narozky, že k Vám přijede oslavovat půl republiky. ;-D Zdravím a pokud máte narozky v dohledu tak pro jistotu přeji vše nejlepší. :-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Dano a přeji krásný víkend, včetně dobrého nedělního "apríla". Dík za zastavení a Vaše postřehy - mám je často podobné!

Narozky mám až v červnu, ale i tak velice děkuji za přání!

0 0
možnosti

P15e74t59r 36B37u68r60i64a41n

28. 3. 2019 16:43

;-D hezký, karma.

2 0
možnosti
Foto

Mám to marný, Velký Algoritmus si patrně už můj pamflet přečetl a vyhodnotil. Proto mi hned pod textem vyskakují nabídky:

a/ Mahulena B. zhubla o 10 kg!

a/ Poznejte nezadané 30+

;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Přidám, Marku, příhodu, kdy jsem si na FB prohlížel chvilku jeden profil ženy, abych se ujistil, že s názory této bojovné, zoufalé krajní aktivistky opravdu nemám společnou ani zdravotní pojišťovnu. A ejhle, do týdne mi nabídla přátelství. Žádné “mohli byste také znát”, ale rovnou pevné objetí vřelé přítelkyně. Už se raději nepodívám ani ze studijních důvodů na profil nějakého nácka, aby by mi vzápětí nenabídl společné hajlování a na Hitlerovy narozeniny mi neposílal dorty ve tvaru hákového kříže. Takže navrhuji, Marku, předložit Facebooku novou rubriku “Nepřátel” a možnost uživatelům nabízet i nepřátelství. Pak by pouhý pohled na profil leccos prozradil: tak ty máš 300 přátel a 1 200 000 nepřátel, hmm. Ty budeš pěkné kvítko! Takhle jen víme, že má někdo 300 přátel, zřejmě je tedy milovaná hvězda přinejmenším okresního formátu. Když je možné dávat like i dislike, ať se to přenese i do přátel-nepřátel. Bude jasněji a nebudeme citově bučet steskem, ale fejsbučet - a to je jiná úroveň!

2 0
možnosti
Foto

:-)R^Pobavil jste mě , Marku

1 0
možnosti
Foto

Jiří, jak jsem pročítal diskusi níže, přepadla mě myšlenka (což se mi stává málokdy). Jak je možné, že se vzácným kolegyním blogerkám a diskutujícím zjevují jen nabídky od amerických vojáků. Jak to, že se neobjeví lákavé nabídky přátelství s nějakým dobře situovaným a hrdinným ruským důstojníkem. To by bylo terno! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Heleďte, Marku, a ani červíček pochybností, že Vás miluje ta kráska z Kuala Lumpuru? Nebo třeba ten mladý eféb z Bali? A opravdu nepotřebujete na sobě cosi vylepšit?

Eslipak si nešlapete po štěstí?

Jinak samozřejmě karma a díky za vtipnej blog. R^

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Nojo, sakulentsky si šlapu po štěstí! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jednak karma a jednak musím říct, že jsem si jakožto češtinář ten výraz "huchmělá" hledal ve slovníku a pak i googlil, ale vyhledávač nenašel – kromě vašeho článku – jediný odkaz! Jsem fascinován! :)

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že jsem tím patvarem dostatečně vyjádřil svůj vztah k popisovaným jevům ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jééé, to je dobrý, Vy se máte ;-)R^

Mně takové atraktivní nabídky nechodí. FB mi buď sám předhazuje přátele mých přátel nebo dostávám osobní nabídky lidí, které ale bohužel osobně neznám.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jak bych Velkému Algoritmu předal upřímné a zcela nezištné doporučení, aby Vám začal posílat nabídky k seznámení s významnými (byť osamělými) důstojníky americké armády ;-D

Dík za zastavení, mějte se hezky.

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, velkej brácha stárne a blbne. Teď jsem se naschvál kouknul do spamu a přišla mi tam nějaká nabídka, jak utratit slevové kupony v Takko fashion, přestože si nepamatuju, že bych tam kdy co kupoval nebo ty kupony měl;-D

2 0
možnosti
Foto

"Velký Algoritmus" je tak tupej, že člověku žádný slevový kupóny nepošle, ale radit mu, jak je má utratit, nato je zase chytrej dost. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 22,18
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy