Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádherné fotky...úžasná krajina... jen to "čaputání" mi to kazí...

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za zastavení a přátelský komentář. Mně osobně nevadí ani paní Čaputová, ani odlehčené humorné komentování, jímž si dělám šprťouchlata ze zamračeně vážných komentářů.

Ale proti gustu žádný dišputát, mějte se hezky, přeji pokojné velikonoční svátky.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za zastavení :-)V:-)

0 0
možnosti

R^

Díky! Jste jemný člověk!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Bohumíre, to bych se bál Vám potvrdit :-):-):-)

Moc zdravím, díky za zastavení

0 0
možnosti
Foto

Ten něžný chlupáč V vede...

Zbytek je krásný.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za vlídná slova, mějte se moc pěkně :-):-):-)

1 0
možnosti

Moc krásné Marku, ty koniklece mě dostaly. U nás už kvetou divoké švestky. Zdravím na Hanou. R^V

1 0
možnosti
Foto

Dano, koniklec mi někdy připadá jako zpráva z jiného, krásnějšího světa. Jak se tyhle záhadné, chlupaté pupeny najednou vynoří z úplně suché trávy. A pak ten neuvěřitelně krásný květ, tvarem i barvou. Výbuch kvetoucích stromů se už i tady na nás valí.

Přeji Vám krásný den :-).

0 0
možnosti

Moc hezky. Čím fotite, Marku?

1 0
možnosti
Foto

Fotím dvěma starými Canony, oba digitální, ale jeden je už z pohledu dnešních fotografů předpotopní (možná oba ;-D) Nejraději používám teleobjektiv 100-400 mm. Ten je z bazaru a byl původně určený ještě pro kinofilmové foťáky. Ale funguje dodnes.

0 0
možnosti

Ty koniklecí kluci jsou prostě nádherný, děkuju.

1 0
možnosti
Foto

aaaaach... tomu říkám správný jaro! A ta fotka se zajícema mě rozesmála. tedy ten popisek :-)R^

4 0
možnosti
Foto

:-) Když jsem to vymýšlel, napadlo mě, jestli to budete číst a jak zareagujete!

;-D;-D;-D

Mějte se krásně jarně :-)

1 0
možnosti
Foto

Marku:-)R^ ... ke mně při prohlížení - tedy krom jara, "přičaputali" taky Edgar Degas a možná i Kamil Lhoták - a to tedy vůbec netuším proč, žádný letadlo ani letiště, terč a podobně tam nevidím - ale možná letělo nad některým z těch polí, asi práškovací, kdo ví - parádní fotky;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Karle, měl jsem v předvýběru i fotku letce na rogalu, v téměř "lhotákovském" pojetí a Vy jste to vytušil, přestože jsem ho nakonec do blogu nedal! :-):-):-)

Díky!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS