Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Marku, díky! Zvedla se mi po přečtení nálada. A z toho plyne, že se zase dá říci to známé : Všechno je jinak. :-)R^Karma.

1 0
možnosti

R^

Karmuji s velikou chutí!!!

:-)

2 0
možnosti

I ja, take se mi to libilo.

1 0
možnosti
Foto

Ten poslední jsem neznal a dostal mně. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ono to asi bude ze života, Tomáši. Něco takového snad ani nelze vymyslet ;-D

0 0
možnosti
Foto

Marku, i vtom hicu jsi mě pobavil, děkuji!!R^:-)

3 0
možnosti
Foto

To jsem rád, Horste!

A hic je hrozný, asi ještě navečer zajdeme na jedno točený ;-D

0 0
možnosti

Nejvíc se mně líbil první příběh, ale pak druhý a nakonec i třetí. Vám velká karma.;-)

2 0
možnosti
Foto

Ty příběhy se mi nasbíraly postupně, každý připutoval odjinud a v jiném čase. Před několika dny mě napadlo zkusit je dát k sobě. Zdravím, přeji hezkou letní neděli. :-)

2 0
možnosti
Foto

Někdy věci nejsou jak se zdají, díky :-).

1 0
možnosti
Foto

Mám dojem, Filipe, že anekdotická vyprávění někdy lépe přiblíží právě ten fakt, že věci mohou být jiné, než jakými se napohled zdají.

Děkuji za zastavení a přeji hezkou neděli.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS