Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tož hanáčtina a slováčtina (?) sú sestřenice. Učula sem tak z povzdálí aj stařečka Pagáča s telefónem.;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Bať že já,, to só setřenke jak vešitý. :-):-):-)

2 0
možnosti

Typická hanáčtina, díky za připomenutí, už se to moc často neslyší. P.S. Začali růst praváci. R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, to je dobrá zpráva! R^:-)

0 0
možnosti

R^Poučím se a do oblasti bez pokrytí už nikdy bez čepice...!

2 0
možnosti

D29a82v90i67d 79V37l93k

17. 9. 2019 12:27

Ale je to to strašná hatmatilka ta hanácká řeč ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To je fakt hrůza, Davide! ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-DMěla jsem to z první ruky, dokud žil tchán. On s tím babičku, svou manželku, strašně rád dráždil. Ne, že by mu nerozuměla, vždyť byla také z Hané, ale potrpěla si na správnou hezkou češtinu:-).

1 0
možnosti
Foto

U nás se v rodinách stále ještě docela běžně mluví hanácky, ale taky v hospodě a v místním obchůdku. Nějaký čas jsem si musel zvykat a semtam mě ještě stále překvapí nádherné tvary, které jsem dosud neznal ;-D Zdravím! :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, na vojně ve Znojmě jsem měl mazáka Jaryna z Olomóca. Rád jsem napínal ušiska když mluvil. R^R^:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, tak to je jasný, ;-D;-D;-D

Ale na vojně to byla občas neuvěřitelně krásná a rozmanitá sbírka nářečí.

0 0
možnosti

Naposledy jsem si Marku užila podobné filipiky v Lišce Bystroušce. Musíte to občas zařazovat. Je to odpočinek, lepší než u tého mobile! Zdravím. R^

2 0
možnosti
Foto

Dano, to občas vyplyne z bezprostředních situací. Chce to ale chodit do hospůdky, tam se dají nasbírat přímo poklady. ;-D

Mějte se pěkně, dík za zastavení

0 0
možnosti

:-):-):-) Pobavil jste mě takhle hezky po ránu...

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem rád! :-):-):-)

Zdravím

0 0
možnosti
Foto

Jojo, už se tak málo mluví...R^R^

2 0
možnosti
Foto

V Litovli se s hanáčtinou ještě člověk setká, ale v Olomouci už téměř vůbec.

Zdravím :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS