Diskuse

Září jen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já ty Vaše fotky žeru, pane Marku! Každá jedna, prostě krása!

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy R^

U Vás vždy najdu pohodu.

1 0
možnosti
Foto

Moc si toho vážím a děkuji!

Přeji Vám vše dobré.

1 0
možnosti

R^

Kdo umí, umí!

Kdo neumí, jen čumí!

Marku, máte cit pro krásu!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Bohumíre, snaha je, tedy aspoň nějaká...

Krása mezi prsty protéká a rychle mizí, pak se objeví nová... pak zase jiná... a poutník světem za ní stále kulhá...

0 0
možnosti
ZH

Zastavil jsem se zde

a meditoval v zobrazené krajině.

Ač jsem nehledal

vdechl jsem volnost i prostor.

Děkuji za příležitost.

1 0
možnosti
Foto

Velice Vám děkuji, Zdeňku, za ta slova...

0 0
možnosti
Foto

Marku, Tvé fotografické oko - ať levé nebo pravé - má dobrou mušku. Ať Ti chutná nedělní oběd! R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Horste! Nedělní oběd byl skvělý. Byl jsem na cestách "po vlastech českých" na a našel jsem kupodivu velice slušný motorest s dobrou kuchyní. Jev to docela nebývalý ;-D

Fotky z cest ještě zpracované nemám, ale snad se časem něco vyloupne.

0 0
možnosti

Moc se mi, Marku, líbí ty Vaše cesty k obzoru. Lze si pak představovat úplně všechno. Báječná fotka je také "svatý Kopeček v mlze" - musel jste hodně čekat, anebo že by náhoda být v pravý čas na pravém místě? Tohle je instinkt vynikajících fotografů. Moc zdravím a přeji Vám také krááásnou neděli.R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dano, to byla výjimečná chvíle. Lezu do vikýře téměř denně ale takhle jasná viditelnost je málokdy. A ještě k tomu tak zajímavě poskládané pásy mlhy... Velké štěstí na "správný" moment.

Moc Vám děkuji a přejí dobrou, pokojnou neděli. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji Vám! Vaše fotomalby jsou pro mě vstupenkou do laskavého světa.R^

1 0
možnosti
Foto

Už jsem si uvařil kafe a jako typický kavárník se hrnu se na Váš sváteční blog, Zdeňko.

Přeji krásnou neděli. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, jako vždy. A Kopeček v mlze;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc... :-) Kopeček vyhlížím téměř každý den, ale takhle pěkně vykreslený se vidí snad jen jednou, dvakrát za rok.

1 0
možnosti
Foto

J10a86n 30Š79i25k

5. 10. 2019 18:36

Ten ptáček je nějaký smutný. Krásné fotky jako vždy. Přeji hezký víkend pane Trizuljaku

1 0
možnosti
Foto

Ptáček vypadá jako mladík. Sotva z hnízda vyletěl a už ho čeká za krátkou dobu velký let na jih... Taky bych měl starosti.

Děkuji moc za nakouknutí a za přání, pane Šiku, Vám také krásný víkend!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 23,18
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy