Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krása krása, ovšem nejkrásnější je ta sýkorkaR^

0 0
možnosti

Ty Vaše Varhany lesa Marku mi připomínají bučiny pod Kletí. Je to jedno z mála míst,kde jsou stále zachovány. Teď o víkendu jsem si barvy vychutnávala i na výletě na Berounce v lesích. Začínají být prosluněné vyzlacené listím na zemi. Pak jsou skrz kmeny vidět v pozadí ohromné sklaní útvary kaňonu řeky. Nádhera, jako ty Vaše fotky. Pěkný státní svátek přeji. R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji, připomněla jste mi dávné časy, kdy jsem lesy pod Kletí několikrát procházel. Vzpomínám i na ty bučiny, někde na jižní či jihozápadní straně. Krásný kraj a nádherné výhledy z vrcholu hory. Zažil jsem i novoroční výstup a pohled na Alpy v dálce v mrazivém čistém vzduchu. Bylo jo skoro jako zjevení.

Moc zdravím :-)

0 0
možnosti
Foto

I74v61a54n 54M13a88r69e55k

27. 10. 2019 18:25

Brilantní fotky excelentního fotografaR^ [>-] . . . . . . . Vy na tu dámu na koni musíte číhat snad nepřetržitě na posedu?8-o

2 0
možnosti
Foto

super hlavne ty s barevnymi efekty R^V

1 0
možnosti

Jako vždy super, karma. Na skutečný Okroberfest jsem skutečně chtěl s pivním strýcem vyrazit. Zestárnul a tak jsme to drobili po krčmách jeho městečka. Docílil jsem neuvěřitelného rekordu - Kdy jsem s ním prošel skutečně všechny ! Úřadoval výhradně u piva. V obleku, nikdy podroušený - podobně nikdy si nezapomněl klobouk sundat z vršku věšáku. Šlo se dále. Když se setmělo, křižoval se před každým symbolem. Já mu říkal, proč to dělá? Že vybuzuje pozornost a Bůh nás pak vidí ! On pravil, že nekonáme nic podlého, ba naopak. Jde bratr otce se synovcem - Kterého nesl ke křtu! Jak to probíhalo v peřince už nevím - Tady ty Oktoberfesty, ovšem neměly chybu ! Synovče, nebude ti vadit, pokud bych si sundal sako !? ... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Krásné, pane Bučku!

1 0
možnosti

Také nemám slova, na vše fota se mohu dívat zas a znova ...R^

1 0
možnosti
Foto

.......dobře, tak z oněmění promluvím. Krása. Varhany...a ta ústřední...neskutečně hezké:)VR^ děkuju za pocit:)Marku

1 0
možnosti

Nádhera. Prostě kdo umí ......

1 0
možnosti
Foto

R^Marku, úžasné fotografie. Vděčné mlhy. ;-)Díky za zážitek.

1 0
možnosti

Vylepšil jste mi nedělní mlhovaté ráno (fotky však vidím jasně), kdy raději při 100% venkovní vlhkosti nevycházím ani do parku. Děkuji moc..

1 0
možnosti
Foto

U nás je to taky vrchovatě ̈mlhovaté. Přicházejí nálady filmu Dým bramborové natě (s nezapomenutelným hereckým mistrovstvím Rudolfa Hrušínského).

Přeji Vám hezkou neděli, pane Varguliči.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS