Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jak člověka zastavit v uspěchané době. Stačí napsat takovým krásným jazykem příhodu a chvíli dost trvá, než ji přelouskám.;-)

0 0
možnosti
Foto

S Jarinem jsem byl ve Znojmě na vojně:-)R^

1 0
možnosti
Foto

To moselo bét vesely! ;-D

0 0
možnosti

Marku, nářečí se Vám fakt povedlo, jen "mosím čést hodně pomale", aby mi to docházelo ve správném tempu. Rajčátka miluji v jakémkoliv tvaru. Nedávno jsem dostala od přátel sérii fotek extravagantně narostlých plodů z našich zahrádek. Rajčátka tam vypadala, že se nechala inspirovat lidskou postavou od pasu dolů, zatímco úplně hambatá byla mrkev. Byly to hotové orgie. Jenže ta se pak blbě škrábe. A tak rajčátka vedou vždycky. Zdravím. R^ (Pokud i v těch krátkých uvozovkách je chyba, tak se omlouvám, já z okresu Rakovník :-)).

1 0
možnosti
Foto

Dano, taky psát to musím pomalu, protože jinak mi do textu podloudně naskakují korektní české výrazy, čímž se nářečí degraduje ;-D

Ať žejó rajsky jablka!

Dík za zastavení, přeji Vám krásný den

0 0
možnosti
Foto

A tož v nedělo dopoledňa, hneďká po kostele, chodile pantátové do hospode a hrále tam taroke, Stréc Jarin bel moc chetré, proto v kartách riskoval. Takže te novy černy gatě prohrál a ož měl ode všeckyho oštarnyho láteřeni pokuj. ;-D

Zdravím, Radko :-)

0 0
možnosti

Tedy, Marku, to je super blog! Ta nářečí mají prostě své kouzlo.

A to srdce z ráje, tedy rajské? No, paráda!:-)))

2 0
možnosti
Foto

Marie, to "srdce z ráje" je autentické. Skutečný plod hanácké zahrádky :-) Krásné je i to, že na Hané se rajčatům opravdu říká "rajsky jablka".

Pak jsou brambory a těm se říká "zemsky jabka" :-)

1 0
možnosti
Foto

J41a40n 79P44r16a73ž78á23k

30. 10. 2019 10:06

R^To se Vám povedlo, Marku;-D

1 0
možnosti
Foto

To ne mně, stréci Jarinovi a jeho milé Elišce! ;-D

1 0
možnosti
OF

Měl jsem 4 keře rajčat odrůdy Corazon / španělsky srdce/, rajčata bohužel měly spíše tvar a velikost dyně :-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 1010
  • Celková karma 24,21
  • Průměrná čtenost 1183x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy