Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělé fotografie - úplně mě nadchly ty sněženky. Taková, řeklo by se obyčejná jarní kytička. Moc hezké Marku. R^

2 0
možnosti
Foto

U mě je sněženka oficiální nejoblíbenější květina. :-)

3 0
možnosti
Foto

Horste, kdo si hraje, ten nezlobí! :-)

0 0
možnosti
MP

Ó jéé, to je krása a pohlazení po duši R^R^R^V. Děkuji!

3 0
možnosti
Foto

V.R^...všechno. a právě mi kat říká...urči jednu.:)) na vzdálenost setiny vteřiny se katův meč zastaví ...stihnu křiknout: Březen 2019;-)R^R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Jak Vy to děláte, Radko? V

Zrovna mám rozepsaný text o tom, jak vůbec lze či nelze zvolit jen jednu jedinou možnost...

A s tím březnem je to tak, že jsem při skládání blogu chvíli zalitoval, že při daném stavu času a sil, které mám k dispozici, jsem nestihl vybrat více podobných obětí pro "kata" ;-D

1 0
možnosti
Foto

ááách... moc pěkný ohlídnutí...R^

1 0
možnosti
Foto

Áchózně děkuji, vzácná poutnice světem! :-) (Nechci psát "migrantko", protože to by někteří jiní možná nepřekousli) Držím Vám palce!

0 0
možnosti
Foto

Dík velký, Jaromíre!

0 0
možnosti
Foto

Ta Vaše vokna ;-)

Ano, i já mám lepší náladu, návštěvou Vašich fotek ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak, toho si moc považuji, Bohunko. Ne kvůli sobě, ale kvůli Vám a taky jiným, kdo nakouknou :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Marku, i kdybych fotografie viděla alespoň desetkrát, budu se těšit, že je uvidím po jedenácté. R^;-)

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Soňo. Pravda udělal jsem výběr převážně z toho co se během roku už objevilo- V mém případě sice není opakování matkou moudrosti ;-D ale to vlastně ani nevadí :-)

1 0
možnosti
VN

Mám ráda s kytičkama, s ptáčkama, se sluníčkem , s kostelíčkem... a kde je človíček na kole ???? R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 22,41
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy