Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nebudu se opakovat s "vokny", ale teda srdickove hejno, Vysočina a slunce.... V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za zastavení, Bohunko :-)V:-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, tvé poetické oko nikdy nezklame, stejně jako tvé komenty. Děkuji, je to uklidňující procházka v našem rozbouřeném světě.V

1 0
možnosti
Foto

Dostala jsem se k tomuto blogu se zpožděním, ale nic to nemění na mém velkém zážitku!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, děkuji, Vaše návštěva mi udělala radost. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

velice děkuji za všechny příspěvky v diskusi a jsem rád pokud vás tento blog potěšil. Omlouvám se, že jsem nestíhal odpovídat každému z vás jednotlivě.

1 0
možnosti

Ptactvo nebeské v počtu hojném... zaplať Bůh, že ještě tak. U nás ubývá zvonků. Těch s křídly. Ještě loni mi létali na krmítko dva a letos ani ťuk. Sice je nahradili šoupálci, kteří jsou taky pěkní, ale to víte, mně zvonci chybí už z principu znělosti jména :-). Ten ptáček na fotce Listopad - je to hrdlička? Ty se letos osmělily a mám je na krmítku hojně. Kupodivu, tento symbol mírumilovnosti se hašteří s ostatními druhy a hlavně sýkorky vyhání. Úplně stejně, jako je to u lidí.:-) Dík a zdravím Marku. Ještě že nám stále pěstují slunečnici, letos to je spotřeba ve velkém.:-)

1 0
možnosti

Pěkné pokračování. A to srdce se ptákům i Vám opravdu povedlo. V

1 0
možnosti

Jak dělat podobiznu ptákaNejdříve namalovat klec s otevřenými dvířky pak namalovat něco hezkého něco prostého něco krásného něco vhodného... pro ptáka podepřít potom plátno o strom v zahradě v háji nebo v lese schovat se za strom beze slova bez pohnutí... Někdy přijde pták brzo ale může si dát na čas po dlouhá léta než se rozhodne Nedat se odradit a čekat čekat je-li třeba léta přičemž rychlost nebo pomalost příchodu ptáka není v žádném poměru ke kvalitě obrazu Když přijde pták přijde-li zachovat nejhlubší ticho čekat až pták vstoupí do klece a když tam vstoupí pomalu zavřít štětcem dvířka pak smazat všechny příčky jednu po druhé a dávat pozor abychom se nedotkli žádného ptačího péra Udělat potom obraz stromu a vybrat tam nejhezčí větev pro ptáka namalovat i zeleň listů a svěžest větru sluneční pyl bzučení hmyzu v trávě za letního parna a čekat pak až se pták rozhodne zpívat Když pták nezpívá je to špatné znamení znamení že je obraz špatný ale zpívá-li je to dobré znamení znamení že můžete obraz podepsat Tehdy vytrhnete zlehýnka ptákovi jedno péro a napíšete své jméno do rohu obrazu. ( J.Prévert)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, moc děkuji za nádhernou citaci! Má pro mne více významových vrstev, , vnímám Prévertova slova jako metaforu pro lidské počínání v mnoha tvůrčích oborech....

Kdysi dávno jsem to četl pak zapomněl... Moc děkuji, pane Leinere

1 0
možnosti

Karma za pohlazení po duši.

1 0
možnosti
Foto

Krása :-), tento víkend probíhalo sčítání toho ptactva, také jsem se zapojil :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Už jsem se těšila na pokračování výběru fotografií za minulý rok a jak vidno, měla jsem na co. Děkuji, užívám si to. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS