Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...tak Vy to, Marku, všechno už víte...tak já trochu jinak.

No vážně jsem si myslela, že v tom prvním záběru se vám tam bokama a tělem :)) šmejkla jedna krásná ženská ze Slovenska... já vím, že ta barva u ní byla víc cyklámen, stejně mě to ale napadlo;-);-DVR^

1 0
možnosti
Foto

;-D To jste mě perfektně vymákla, Radko! ;-D Zamaskoval jsem ji tam, jak jsem jenom uměl, cyklámen jsem odstínově modifikoval. ale nestačilo to 8-oV ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám moc za zastavení, přeji krásnou neděli :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, ano, ano (malými písmenky ;-D), tak jsem to myslel. Snažím se dát si práci s výběrem fotografií. Přeji Vám moc pěkný a pokojný víkend, Bohunko.

0 0
možnosti
Foto

Není co dodat, Marku. R^

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, zážitek z pátečního večera, z přenosu od baziliky svatého Petra byl pro mne tak silný, že zatím o něm nemohu mluvit. Vzal jsem to tak jaksi "oklikou". Silná restrikce jiných zážitků je teď velice dobrá, snad to i mně pomůže soustředit se na ty podstatné. Moc zdravím, držte se!

1 0
možnosti

Svatá pravda.R^

Někdo pomáhá a povzbuzuje, jiný mastí dokolečka nic než pamflety.

2 0
možnosti
Foto

Tak nějak. Každý svého štěstí strůjcem. Zdravím, Josefe.

1 0
možnosti
Foto

Hezka slova i obrazy, dekuji:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přeji krásný víkend, Honzo! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1001
  • Celková karma 21,65
  • Průměrná čtenost 1194x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy