Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Došel jsem až po aprílu, ale stejně budu mít lepší den, díky Marku :-)

1 0
možnosti
Foto

Opravdu pěkný den Vám, Filipe, moc přeji!

1 0
možnosti

:-) ".... šetó z čiré lásky." - velká pravda zaznívá z Hané. Jsme sice vyděšení, ale svědci zázraku. Aspoň u nás, v Čechách. Celý národ poslechl a roušky nosí. A všechny šité doma jsouy šité našimi maminkami "z čiré lásky". Bývá to k vidění v normálních časech výjimečně. U jedinců. Teď se my, věčně remcající Češi, překvapujeme navzájem. A myslím, že touhle nečekanou disciplínou, celý svět. R^

1 0
možnosti
Foto

V Dano, moc děkuji. Vystihla jste, co jsem do této poťouchlé hanácké humoresky "propašoval".

Napadlo mě včera, že zažíváme ne strašné dny, ale velké dny. (Ve velikosti je také krása, například v tom co popisujete: "Teď se my, věčně remcající Češi překvapujeme navzájem".)

A taky mě napadlo, že člověk má tendenci tváří v tvář tomu velkému začít švejkovat. Protože to, co je velké, vůbec není snadné, proto začít dělat srandičky je určitým uskočením do strany. Ale dávám si přitom pozor, protože i Haškův Švejk má ve svém humoru ukrytou (i když hodně zamaskovanou) laskavost k lidem. "Co blázníte? Proč střílíte? Vždyť jsou tady lidi!"

0 0
možnosti
Foto

Tož karma, strécu Marku. R^

1 0
možnosti
Foto

Tož děkojo, :-)

stréc Francin pozdravoje a vzkazoje, že až bode blogerské scok, tak pošle sklinko s dezinfekcó :-)

0 0
možnosti

;-D Gómete strécu, že vohrožujete strategický dodávky sichrxichtu z Číny? [Apríl!]

1 0
možnosti
Foto

;-D sichrxicht! ;-D Díky, doplním si slovník!

0 0
možnosti
Foto

Já ne, ale stréc Francin, ten má fištróna ;-D

0 0
možnosti

Komáři šijó bódu imrvére, ale jinak betálné zvonek.

1 0
možnosti
Foto

Tož bať! R^ Bodo moset napsat na krizové štáb otázko, ešle se kósnotím od komára nepřenášijó te vire....

0 0
možnosti
Foto

Dostalo se mi dnes poděkování komplimentem: "Oróškované strážné anděl...!" :-)

1 0
možnosti
Foto

... Pardon, bojuji s technikou. Kompliment byl jen jeden... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, ;-D

Aprilove vokno je nejvíc ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tož bodo se moset Francina zeptat co pil, že měl takovy vokno ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dostalo se mi dnes poděkování komplimentem: "oróškované anděl strážné"! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^;-DKrásný apríl vinšuju, Marku.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ráno bylo obílené, příjemně mrzlo, a tak jsem při focení z vikýře vymrazil aji čínské bacil. ;-D

Pak to roztálo a je nádherný den. Bude dobře, normální život se nemůže zastavit. Nesmí zmrznout.

Zapomněl jsem do blogu napsat, že už zrušili uzávěru Litovle, takže i litovelské pivo bude :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS