Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

překrásné verše a ta vitrážR^R^R^:-) bože vy jste šikovný...vy jste tak neuvěřitelně šikovný...fousy máte, moudrý jste... laskvé slovo pro všechny...všechno vám jde, tvoříte bez ustání...jste s námi každý den, když je nám těžko... nu...;-D;-) bystří vědí, kam mířím... nejste Vy...?;-);-DV

0 0
možnosti
Foto

;-DV Radko, fousy mám přeci jenom proto, abych nemusel nosit roušku ;-DProtože podle metóde stréce Francina mosijó bet fóse prosákly hanáckó dezinfekcó, která čínskýho bacila spolehlivě vemlátí.

Tož čomí stréc Francin na televizo a řiká: "Já bech ten bacil bacil!" A Eliška kontruje: "Já bech teho bacila bacela"

Přeji Vám krásný den, Radko a dík za milé zastavení.

0 0
možnosti
Foto

R^Super jako vzdy. Marku, ac jsem Stredocech jako poleno, diky Vam zacinam te krasne hanactine trochu rozumet;-)

1 0
možnosti
Foto

Hanáčtina je světový jazyk. Zbývá už jenom taková drobnost: přesvědčit o tom svět ;-D

1 0
možnosti

Jsou různé výroky - Moj stréc Jožan z Prostějova, že pódem na Hlóčel ! Fakt, jakýsi potok a dále je přehrada. Pak mne zase zaujalo - Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť.

Já to tedy pochopil tak, že nad Virem záludným vítězíme ! Již odpadla kolísavá blbost - Účtenkovka - už padla ! Ještě by měla padnout zejména 3-4 vlna oportunistické EET! Strana - to bude asi zúčastněná strana, tedy společnost. Pak opět souhlasím, aby tam zůstalo to pevné ! Rozum a víra ! Taky to charakterné ! Aby se člověk ráno nebál pohledět sobě a okolí do očí ! Aby nebyl prošetřován a nemusel se stydět za svou minulost. To jo ! To je to krásné a za slova Gustáva Agistina, já skutečně bojuji ! - Pryč s komunisty a Burešovstvím ! Je tolik krás - viz fota. Doufám, že jsem Gustu z Dúbravky - pochopil správně ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, na Hlóčel! Přesně tak. Potym je tam ještě Romža (taky řeka). A do Romže se vlívá České potok, keré neni české ani náhodó un jenom teče z Čech pod Kosiřem.

No a Hlóčel neni žádné potok, to je řeka!

1 0
možnosti

Marku, díky za "hanácké popovídání". Hanáckó řeč mám rád i když bych si netroufl s nějakým pravým Hanákem dnes popovídat. Hanácká řeč je tak krásná, jako celá ta naše bohatá Haná i s našim králem Ječmínkem. Viz Tvé fotky.

2 0
možnosti

Ještě k té karanténě. Přešil Hanák do obchodo v Čechách. Nakópil a měl platit 201,- Kč. Vetáhl 500,- Kč a povídá: To korono mám. a v tom momentě včeci od pokladne otekle.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 22,99
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy