Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, ať Ti to nadále HANÁČÍ! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, meslím, že bode! A děkojo! :-)

0 0
možnosti

Bucovická tchýně říkávala: "na Marka oharky do járka!", což mi Váš blog připomněl.

To nářečí je půvabné. Stejně jako obrázky.

A hodně štěstí a zdraví, Marku!

1 0
možnosti

oprava...Bučovická...

1 0
možnosti

Pěkný a dodatečně přání k svátku Marka : nadhled, radost a zdraví přeju.

2 0
možnosti
Foto

Marku, taky Vám, byť opožděně přání k svátku! Jo, nadhled, zdraví, radost, smysl pro humor! :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně se Vám to všechno čepejří Marku :-)

2 0
možnosti
Foto

Strýc Francin je rovněž celý rozčepýřený :-)

Dík, Filipe, moc zdravím!

0 0
možnosti
Foto

R^Krasne fotky, Marku. Preji vse nejlepsi k svatku a omlouvam se za svou zpozdilost:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, omlouvat se netřeba. Vždyť jsem svůj blog zveřejnil s hanebnou zpozdilostí až večer. Ale moc děkuji. Přeji pěknou neděli :-)

2 0
možnosti

Kouzelné fotky...:-) a s tou španělskou kytarou netruchlete, my jsme si v Austrálii koupili pravý (samozřejmě!) domorodý bumerang a posléze taky zjistili, že je Made in China;-D

2 0
možnosti
Foto

To je klasika! ;-D;-D;-D

Předpokládám, že kdyby člověk jel třena do amazonského pralesa a nebo na sever za eskymáky, taky si tam nakonec koupí něco typicky domorodého (třeba vak z na tresky z tulení kůže Made in China ;-D)

2 0
možnosti

Po každém přečtení, jsem u vytržení... básním, zpívám... když na vaše fota se dívám ... Děkuji, prostě vaše blogy miluji ....R^

2 0
možnosti
Foto

Ze všech virů, žádný nesebral mi víru.

A tak básním, zpívám: Vlasto děkuji Vám :-)

0 0
možnosti

Dvě sestry se vdaly - matka a teta. Pak jsem se stal posilou při osídlování pohraničí - Krnov. Pro mne pak "Honzíkova cesta" - vlakem Prostějova. Úplné dobrodružství, jak samostatně přestoupit v Olomouci ! V ruce dětský kuférek - hnědý se samolepkami. Těšil se na Stréce, který mluvil nějak podivně, že se půjde na ten "Hlóčel". Někdo sbíral Cínové vojáčky, já byl zcela oslněn sádrovou sadou ZOO. Pozor jsem dával na Žirafu, aby se jí nezlomil krk - Nohu slona jsme i operovali sádrou, já hleděl, že mu z ní leze nějaký drát ... ! Tetička žije, vzpomínáme na to - jak jsem s nějakou figurkou odpochodoval - "Jedna lida šla domů" ! (95 let, zdraví slouží) ...

Odrostli jsme. Já pořídil současný RD v jiném okrese. Cíleně, jsem zajel na chajdu rodičů a sesbíral si malé smrky, sazenice .Dnes tvoří krásnou přirozenou řadu - Má pupeční šňůra vzpomínek na rodiče. Z ničeho nic - Smrk vydává podivné zvuky ! Je to ta fotka s ptákem ! Web všechno ví, čtu - Hrdlička je zahradní a divoká ! S radostí jsem hleděl na námluvy, tlukot křídel - pan Hrdlička předváděl své neuvěřitelné lety. Přijela dcera, bonmotuji - "K nám na smrk, se přestěhovala naše tenistka Plíšková" ! Vnímavá dcera to pochopila ihned - Jo jo, píšou, že Karolina s manželem Michalem, děti zatím neplánují ! Ti naši opeřenci evidentně smýšlejí jinak ! Chvála životu, přírodě a Vašim fotkám ! ... :-)

1 0
možnosti

Radka Kielbergerová 63704

Fotíte prostě krásně...a hezký blog. A pěkný sváteční večerR^V

--------------------

Myslím, že to vaše obdivovatelka svou benefektancí vyjádřila nevýdaně.

0 0
možnosti
Foto

Miluji svobodu a demokracii ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Hanáčtina se nedá zapomenout. Přestože od roku 64 žiji v Čechách, stačí, abych se vracel "domů" a už při přestupu na Července na motoráček směřující přes Litovel na Senici, se mi toto nářečí vybavuje jako by tu byl naposledy včera!

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Rogle. Mám s hanáčtinou problém, protože na rozdíl od rodilých Hanáků, kteří mají tu řeč v krvi, ji mám pouze naposlouchanou. Když si nejsem jistý, ptám se své paní. Ale také existují krásné knihy. Jedna z nich je dokonce napsaná v myslechovicko-cholinské variaci hanáčtiny, o níž místní říkají že právě ona je tou pravou hanáčtinou. Zatímco hanáčtině z okolí Prostějova, v níž například pan starosta Přikryl napsal knížku poezie o Romži, místy nerozumím. Tím ovšem trochu žertuji. Moc jsem si tento kraj zamiloval, tak snad můžu o něm mluvit i laškovně. Přeji Vám hezkou neděli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 21,06
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy