Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jednoduché náměty a co z toho vzejde za krásné fotky. Fakt dost dobré.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji za nakouknutí :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Vyjádření stavu duše fotografií. Krásné. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Soňo :-):-):-) A přeji krásný den. U nás to dnes parádně svítí, bude mě to táhnout ven na fotografické poflakování, ale nemůžu, mám spoustu práce.

1 0
možnosti
VR

Krásné, smutné i dojemné zároveň. Jen málokdo dovede vyjádřit své myšlenky a pocity obrazem nebo veršem. A pokud to někdo dovede - musí do toho dát i srdce. A to se Vám povedlo. Díky.

Jen tak na okraj - ve Vašich slovech zaznělo i slovo - resp. jméno "Poutník". Znáte nebo znal jste básníka tohoto jména? ?

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Pokud myslíte Milana Poutníka, nepotkali jsme se osobně, ale jeho poezie (či písňové texty) zní velice zajímavě, jsme si možná i blízcí náladami. Ale možná jste měl na mysli ještě někoho jiného...

A pak mám ještě "tajného favorita" s krásnými verši, slezského básníka ze 17. století (Johannes Scheffler - Angelus Silesius) Přemýšlel jsem už kdysi o tom, že něco z jeho veršů v blozích připomenu

Moc děkuji za Vaše slova a zdravím z Hané

0 0
možnosti
NP

Vzácný poutníku, dnes snad ještě krásnější...chybí slova...V

1 0
možnosti
Foto

to je zase nálož:))

já nevím,která je světovější... všechny jsou bonbonem, neskutečně krásné. I ty verše k tomu - děkuji moc. A paní Pozdravujte... to je R^R^R^ také i pro ni.)V

1 0
možnosti
Foto

Radko, velký dík! A zvlášť děkuji za pozdravy pro moji paní. Mám radost, rád jí pozdravy vyřídím. VVV

0 0
možnosti
Foto

Marku úžasné.....

Fotky i slova....jsem ráda, že si Vás mohu "číst" Děkuju za krásný podzim....Vašima očima je ještě nádhernějšíVVV

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za milá slova a přeji vše dobré k dnešnímu svátku :-):-):-)

0 0
možnosti

Marku, díky za podzimní krásno!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,14
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy