Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, chtěla jsem poděkovat za zážitek už včera... ale byly zase důvody mít němou klávesnici;-);-D tak jsem konečně tu.

Užívám si to. Všechny nádherné... no mně dostala ta jablíčka a pak to rozčeřené zrcadlo se stromy ...popravdě se v tom motám, protože krásné jsou uplně všechnyVR^

1 0
možnosti

Snové, něžné, dojemné ... podzimní lístečkování a tajemný chodec na horizontu ...

R^V

1 0
možnosti
Foto

Hned ta první "listopadůůůfka" mi chytla ... a pak už jsem jen "vezl" :)R^

2 0
možnosti
Foto

R^:-)

Jooo, taky jsem se trochu svezl, a ke konci blogu jsem z toho měl vokno ;-D

1 0
možnosti

Dokážete zachytit obyčejné věci neobyčejným způsobem. R^

2 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, moc vám všem děkuji za laskavé komentáře, za shovívavost vůči mému fotografickému počínání.

Přeji vám krásné období adventu, přátelé VVV

3 0
možnosti

Zdarec, dost dobré, jako vždy.:-)

2 0
možnosti

Autorské výtvarné vidění, cítění v zaznamenávání reality. Fotografie - poesie.

1 0
možnosti

A zas a znova: co fotka, to skvost a originál. Pěknou vizuální, ale i slovní náladou jste přivítal advent.

Díky, Marku!

(...a hlavně, že nechybí kaple sv.Rocha:-)))

3 0
možnosti
Foto

Marku, přeji rodině hezký adventní čas bez ohledu na počasí!!R^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1002
  • Celková karma 21,98
  • Průměrná čtenost 1193x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy