Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ty abstraktní má nejraději.R^

1 0
možnosti
Foto

Potřebuji větší škálu námětů, nebaví mě zúžení na jedno téma, ale třeba zase někdy udělám fotoblog oken a nalezených zátiší... Dík za zastavení :-)

0 0
možnosti
Foto

Ten Úsov... na ten vždycky čekám V

2 0
možnosti

Pozor! Ten je můj:-))))

1 0
možnosti
Foto

Paesat karem, nadhera hlavne ty srnky ;-D

1 0
možnosti
Foto

Mockrát děkuji!

To jsem se zase natahal po zasněženém poli s gypsovými atrapami srnek! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Marku, byl jsem tu hodně spokojený, děkuji a hezkou neděli!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, v tuto chvíli mohu popřát pěkný a klidný nedělní večer. Dík za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
PK

Mám rád WCH a krajiny sleduji ve všecj ročních obdobích za vytrvalého deště, či hustého sněžení na dlouhých toulkách s pejsanem a jak říkal, tuším, že to byl pan Hrušínský.....kochám seR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Když se mi podaří vyrazit ven, taky se kochám ;-D

A někdy i při koukání z oken. Ve všech ročních obdobích...

WCH se svým pevným spolehnutím na demokracii za války, za ohrožení Británie nacistickým Německem, je vynikajícím vzorem i pro dnešek, když si někteří politici myslí, že receptem, jak zvládat kritické situace, je zavedení jakési polodiktatury...

0 0
možnosti
Foto

Hezké fotky a slova papeže Františka R^

2 0
možnosti
Foto

Ano, ta slova papeže Františka... R^V

0 0
možnosti

Marku, tento Váš skvostný blog dal impuls k tání duše a přemítání. .

Díky!♡

1 0
možnosti
Foto

V S tím táním duše jste to dokonale vystihla, Marie. Moc to potřebujeme všichni, podobně jako přemítání...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1005
  • Celková karma 22,55
  • Průměrná čtenost 1189x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy