Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborný úlovek je třeba dobře zaznamenat.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji srdečně za takové povznesení, úžasný pane Trizuljaku, mohla jsem zavzpomínat na dobu před lety, kdy jsem je ještě sbírala i jedla. Díky

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu a přeji vše dobré, paní Voříšková

1 0
možnosti
NP

Ach, to je nádhera. Také jsem před týdnem našla podobné kousky, ale nevyfotila a jen si je přehrávám ve své paměti, když vidím ty Vaše. Je to krása okamžiku, protože nakonec stejně všechny skončí na talíři

Děkuji za milé připomenutí

2 0
možnosti
Foto

Niké, už jsem se lekla, že jsi je ani nesebrala.

1 0
možnosti
Foto

Pěkně děkuji za zastavení

0 0
možnosti
Foto

Tak to je opravdu provokace, pane Trizuljaku. Sice nádherná, ale provokace.

1 0
možnosti
Foto

A sakra, koukám, že mě pan Pražák předběhl.

1 0
možnosti

Marku, díky, je to krása!

Bůh Ti žehnej!

1 0
možnosti
Foto

Bohumíre, moc děkuji a přeji totéž

0 0
možnosti
Foto

Tak to je fakt provokace. Ale nádherná

3 0
možnosti
Foto

Je teda fakt, že nerad provokuji, ale když jde o les a houby, tak mi to nedá

Moc díky!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 23,65
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy