Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P73e94t63r 10L85o77r56e80n87c

29. 10. 2023 14:08

Díky za podmanivé fotky.

Taky jsem včera sledoval TV, abych si ověřil, zda jsou už "věci" zpět na správném místě. Už a zatím - jsou.

Pak jsem taky koukal na Měsíc, měl být vykrojenej, ale nějak jsem to neviděl.

Ovšem výhled na žlutý kostel na hoře zelené, korouhev té krajiny tiché a svěcené - to nemám...

1 0
možnosti
Foto

Měsíc byl vykrojenej po desáté hodině večerní, ovšem u nás se poměrně úspěšně ukrýval za mraky. Nakonec se mi podařilo dva-tři záběry vyčekat, ale už jsem je nestihl zařadit do blogu. Možná zkusím udělat jeden menší, "dodatečný blogový úlet".

A co se týče věcí v naší zemi: správné je slovo zatím. Stále nejsme v suchu.

Dík za zastavení.

0 0
možnosti
JP

Proto snad mám, Marku, podzim, tak rád. Se svou barevností, nostalgií po odcházejícím, zadumaností a jakýmsi smířením, že vše brzy skončí v milosrdných závějích. A tobě za zachycování té prchavosti

1 0
možnosti
JV

Pěkné fotky, i perex a socha sv. Rodiny v Luhačovicích, kde jsme v září byli.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou odezvu, zvláště za Luhačovice

0 0
možnosti
VR

Senice jak na dlani, ale skoro sousední Cholina s kostelem i Rampachem je taky fotogenická - nezanedbávejte ji, prosím. Jinak? Nádhera, kterou mne vždycky vrátíte do poloviny minulého století - tedy do doby mého dětství a dospívání. Děkuji!

1 0
možnosti
Foto

Pohled na Senici mám přímo ve vikýřovém okně, proto se k němu tak často vracím.

Co se týče Rampachu, tam mám velký dluh. Je to fascinující kopec, navíc s možnostmi vydat se k němu z Choliny anebo z Loučky (a také od Nové Vsi), ale trestuhodně jsem se dosud k výpravě neodhodlal. Cholina je mi velmi blízká z mnoha a mnoha důvodů. Máte pravdu: nějaký (nejenom) fotografický návrat k ní by určitě stál zato.

Srdečně zdravím.

0 0
možnosti
ES

Taková krása! Malované obrazy...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1007
  • Celková karma 22,97
  • Průměrná čtenost 1187x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy