Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Akurát mám bobky, že dřívávejc vod tý arény veřejnýho přístupu voddělej nás. Anebo rovnou voddělaj.

2 0
možnosti
Foto

Nějak to nakonec dopadne. V nás lidech je beztak dost a dost blbosti. Vystačíme si, tu umělou ani nepotřebujeme.

1 0
možnosti
Foto

Hlópost světu ještě nevládne, ale nebude to dlouho trvat. Ono i umělé sladidlo má pachuť.

2 0
možnosti
Foto

Přesně

Když jsem studoval v Praze, působil v Týnském chrámu kněz Jiří Reinsberg. Měl proslulá kázání, s mimořádným vtipem a smyslem pro humor. Jeho hláška o umělé hmotě vypadala jako dobrý fór, ale ve skutečnosti byla dost vážná. Říkal, že lidem v jejich furiantství už nestačila veškerá přírodní hmota, proto si ještě k tomu museli vymyslet umělou hmotu. Dnes je to vidět velmi výrazně.

3 0
možnosti
MV

První rok ZVS jsme strávil v Olomouci. Když jsem se rozkoukal..., všiml jsem si, že starší lidí tam na ulicích mluví jinak... Kód N jsem neznal. O to byl ten jazyk záhadnější... Tímhle blogem, opravdu vtipným, jste mi ten rok na Hané ve vzpomínkách krásně oživil. Díky moc

3 0
možnosti
Foto

Fajn vzpomínka z Olomouce...

Fenomén nářečí mě vždy zajímal, i když vlastně žádné neovládám dokonale. Na Hané žiju přes čtyřicet let. Nejvíc toho člověk pochytí tak různě, ve vlaku, v obchodě, v hospodě, atd. Doma v rodinách se na venkově mluví hanácky. A stejně jsem se to nikdy nenaučil pořádně. To by se tu člověk musel narodit.

Dík za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

😃vaše nárečnie je podobné ako záhoráčtina u nás, tak rozumiem

2 0
možnosti
VF

My Moraváci, ať už Dolňáci, Horňáci, Valaši aj Podlužáci záhoráčtině rozumíme. Sme jednej krvi.

3 0
možnosti
Foto

Marku, Vaše nové vysvětlení zkratky AI mě úplně odbouralo

3 0
možnosti
Foto

Dobrá snaha Abonenti nejen na ,,linkách“ A.I., alébrž i sociál/asociál sítí

Kam ten svět se řítí? Laik žasne, odborník se se diví. A není divu, že mnozí na to až civí. Co s tím? Kýho výra! Snad neskončí to v riti.

0 0
možnosti
VR

Tak zas jednó jeden pěkné článeček v hanáčtěně. A to experti nésó jenom v Olomóco če Choleně, ale nekteři se přestěhovale take do Brna nebo do Prahe o které se řiká, že je drohy névěči moravsky město po Brně. A možná že só nekteři take v Seničce. A zapláťpánbůh za to!

4 0
možnosti
Foto

Děkojo pěkně a to hanáčtěno opravim na správné tvar.

V Seničce se krásně mlovi v hospodě a v kvelbo. A hlavně doma, v rodinách. V Choleně máme e Hanácky muzeum.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy