Diskuse

Obrazy

Foto

Jaro je krásné od rána do noci.

Vašek

Foto

Sbírá se nová energie, prodlužují se dny a krásné jsou barvy oblohy ráno i večer.

Foto

Krása! Ráno, vzlet z mlžných peřin...

Foto

Aniž bych to zamýšlel, vznikla scéna trochu připomínající film Jiřího Stracha Anděl Páně...

Foto

Dík Ani jsem neplánoval udělat fotoblog, spíše jsem cosi rozepsal o historických paralelách (likvidace Československa v letech 1938-39 a současný ruský pokus o likvidaci Ukrajiny). Ale mezitím se mi nashromáždily různé březnové fotografie. Prozatím jsem jim dal přednost.

Foto

Čistá krása až doslova andělská. Děkujeme za povznesení do vyšších sfér.

VR

Omlouvám se, že píšu ještě jednou, ale stalo se mi toto. Už jsem psal včera, ale bylo mi sděleno, že jsem na 12 hodin zablokován. Marně jsme přemýšlel proč, snažím se diskutovat slušně a věcně a stejně tak na rozdíl od pana předsedy nejsilnějšího opozičního hnutí používám (snad vždy nebo aspoň většinou) správnou češtinu včetně slušného výraziva. A to byl zřejmě kámen úrazu, protože krátce před tím jsem se na tomto fóru vyjádřil, že eSTéBáci (se kterými mám svoje zkušenosti) byli a jsou ... (samice vepře domácího) - a to bylo ono. Teď budu v očekávání zda mne opět pan administrátor (nebo kdo dbá o mravnost diskuzních příspěvků) nevyřadí. No, snad bych to opět ve zdraví přežil. Zdravím na Hanou! Ať se Vám daří!

Foto

Co je pravda, to je pravda. A když je to pravda, pak její vyslovení nemá být postihováno.

Zavedeme si pro jistotu soukromé šifry. Například, že "štěbetáci jsou saně". Ale to by nás zase uháněli milovníci přírody, že urážíme zpěvné ptactvo.

Tak pro jistotu raději: "šťabetáci jsou síně". A kdo se nepřestal tak chovat, zůstává i nadále takovou "síní"

VR

Už aby to jaro bylo konečně tady. Možná by se mohlo inspirovat právě těmito obrátky (promiňte, že nepíši fotografiemi) a přijet. Ale na čem, když na bílém koni přijíždí už tradičně svatý Martin.

Foto

Přeji Vám, ať se výprava na Hanou podaří...

Pěkné Na tom druhém obrázku nádherně splývá hladina s okrajem břehu.

  • Počet článků 1006
  • Celková karma 23,21
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy