Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, už to leze z hlíny i z jiných míst, dobře jsi to zdokumentoval. Jelikož je zase jednou konec týdne, tak ať se vyvede!:-):-)R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, to je pravda, zase se to z hlíny dere na světlo Boží, zase jsem tím omámen.

Díky! :-):-):-)

0 0
možnosti
IM

Víte, že já na Vás občas myslívám? Když se courám po venku, a vidím něco pěkného, říkám si: Teda tohle by pan Trizuljak UMĚL vyfotit!:-)R^

6 0
možnosti
Foto

Ajajaj, někdy se s cvakáním trápím a nic z toho ;-D Většinou ty nejkrásnější věci nestihnu vůbec vyfotit. Je to všechno tak prchavé...

Děkuji za nakouknutí a přeji moc pěkný víkend :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, ty fotografie jsou skvostné. Na mou duši!!! Stojí za to si je rozkliknout, to je pak obrovské potěšení. A když jsem si v plném rozlišení otevřela Dubnový večer u kaple sv. Rocha, nemohla jsem tou krásou popadnout dech. Děkuji!V

3 0
možnosti
Foto

Zdeňko, díky moc za zastavení a tolik vlídná slova. Je jasné, proč se k Vám posluchači přednášek tulí! :-)V:-)

1 0
možnosti

To je prostě Marek! :-)

Nádherné!

Díky moc!

6 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, Marie! :-) Zdravím a přeji hezký, klidný víkend

1 0
možnosti
VN
Foto

Dík za vnímavost, ano, tak jsem svůj blog myslel a jsem rád, pokud je tak přijímán. Mějte se hezky, přeji klidný víkend

1 0
možnosti
Foto

R^to je jak pohlazení po duši pane MarkuR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Libuše, jsem rád, že to tak vnímáte. Ano, měl jsem na mysli udělat pokojný blog...

Mám sice rozepsaná i nějaká vážnější a malinko kousavější témata, ale pak jsem si řekl, že tomu dopřeji klid.

Přeji Vám krásný víkend :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, dík za zastavení a za kuchařský blog jako vyšitý! :-)

1 0
možnosti
JJ

J27a82n 66J26í88l77e64k

12. 4. 2019 23:59

To foto s kaplí a sluncem je nádherné R^R^R^.

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád, Jene, že se Vám líbí. Přeji pevné zdraví a myslím na Vás.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1006
  • Celková karma 23,18
  • Průměrná čtenost 1188x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy